100 km for mental sundhed

På verdens mentale sundhedsdag d. 10, oktober cykler 20 danske byer 10 km for den mentale sundhed. Alle er velkomne til at cykle med og sætte fokus på cyklings gode effekter. Der vil være både drikkedunke og lidt til sulten til deltagerne, hvis man tilmelder sig senest 26. september. Herunder kan du læse mere om de enkelte ture og tilmelde dig.

Cykling, motion og bevægelse er godt – også for psykisk sårbare. Derfor står vi sammen med Dansk Arbejder Idrætsforbund, Sind og Psykiatrifonden initiativet ’100 km for mental sundhed’, der skal hjælpe psykisk sårbare op på cyklen.

Vi markerer Verdens Mentale Sundhedsdag tirsdag 10. oktober med 10 km lange cykelture i 20 danske byer.

Alle er velkomne til at cykle med og sætte fokus på cyklingens gode effekter. Der vil være både drikkedunke og lidt til ganen, hvis man tilmelder sig senest 26. september. 10. oktober cykler vi ture i 20 byer.

Vi cykler i Esbjerg, Favrskov, Frederikshavn, Frederikssund, Gentofte, Glostrup, Hjørring, Kalundborg, København/Frederiksberg, Køge, Lyngby, Nykøbing Mors, Næstved, Odense, Ringsted, Roskilde, Rønne, Silkeborg, Varde og Aalborg.

Se alle turene og meld dig til her

Skriv på afdelingens side

Opret en profil - det tager 30 sekunder