Vi søger præmiesponsorer

Der er lang tid til foråret, men vi er allerede i fuld gang med at planlægge Vi cykler til arbejde 2015. I maj måned vil 70.000 medarbejdere fra virksomheder i hele landet cykle med i kampagnen, og vi vil gerne belønne vinderholdene med lækre præmier. Derfor søger Cyklistforbundet præmiesponsorer til forårets kampagne.

Af Christina Britz Nicolaisen
17. december 2014

1. maj 2015 går starten til Vi cykler til arbejde.

Hvert år deltager 70.000-100.000 pendlere, som cykler til arbejde for at få god motion - og for at være med i konkurrencen om en masse lækre præmier.

Vi har allerede mange gode præmier klar til de heldige vindere, men deltagerne fortjener så mange og så spændende præmier som overhovedet muligt.

Derfor er vi stadig på jagt efter endnu flere produkter og oplevelser, som kan gøre deltagernes hverdag lettere, sjovere og smukkere – præmier, der øger cykelglæden og er relateret til wellness, miljø, cykling og sundhed.

Som sponsor giver man præmier til et eller flere cykelhold - til gengæld sørger Cyklistforbundet for synlighed og omtale på trykte og digitale materiale, der kommer ud til ca. 70.000 deltagere og 6.000 virksomheder.

Præmiesponsor og produkt præsenteres i:

• Kampagnens populære nyhedsbrev (ca. 60.000 modtagere)
  • Kampagnens Facebook-univers
  • vcta.dk - kampagnens hjemmeside, der har ca. 2,2 millioner hits i månederne marts til juni
  • Kampagnens trykte materialer (ca. 70.000 modtagere) ved stor sponsorpakke

Læs mere om kampagnen - og se fordelene ved et præmiesponsorat her  [Pdf. 274 KB]

Hvis du vil høre mere eller er interesseret i at sponsorere præmier, så kontakt kampagnekoordinator Kim Sophie Schulze-Berge på 40 70 83 59 eller ksb@cyklistforbundet

Bemærk venligst, at vi søger præmiesponsorer og konkrete præmier og gavekort - ikke forslag og idéer.

Skriv på afdelingens side

Opret en profil - det tager 30 sekunder

1 kommentarer

• Håber i finder nogle gode sponsorer til et super godt initiativ!
    Måske sider som denne kunne være aktuelt? http://ehjelm.dk/