Sådan logger du på!

Du kan kommentere indlæggene på siden her, hvis du opretter en profil. Alle medlemmer har allerede en profil, som blot skal aktiveres.

Af Lotte Malene Ruby
26. november 2014

Har du et spørgsmål til færdselsloven? Eller har du en kommentar til en af nyhederne her på Cyklistforbundet.dk, så er du velkommen til at oprette en profil. Det tager kun et øjeblik, og så er du klar til at kommentere, stille spørgsmål og byde ind med gode ideer.

Hvis du er medlem, har du faktisk allerede en skjult profil, som du bare skal aktivere. Som medlem får du også ad denne vej mulighed for at rette i dine medlemslysninger – fx din adresse, hvis du skal flytte.

Sådan gør du

Øverst i højre hjørne her på siden står der ’Log in’ – klik på linket. Nu kan du vælge mellem at logge ind eller oprette en ny profil. Hvis du er medlem af Cyklistforbundet, skal du vælge ”Log ind”. Så kommer du ind i en lille formular, hvor du skriver dit medlemsnummer øverst og dit postnummer nederst.

Hvis du ikke er medlem, skal du vælge ”Opret profil” og udfylde felterne. Det giver sig selv.

Når du først er logget på, kan du bl.a. forsyne din profil med et billede og en beskrivelse af dig selv – eller måske din cykel. Du har nu fri adgang til at deltage i debatten på hjemmesiden. Når du skriver et indlæg, vil dit brugernavn og evt. dit billede blive vist ud for kommentaren, og det vil fremgå, om du er medlem eller ej.

Dine private oplysninger

Som medlem skal du ikke være bange for, at dine private oplysninger såsom adresse og telefonnummer vil blive vist. Det er kun dig selv, som har adgang til dem.

Skriv på afdelingens side

Opret en profil - det tager 30 sekunder

5 kommentarer

• Af Jørgen Krøgholt, kun cyklist 3. december 2014
    I bladet side 34 er der billede af forsk. hjelme, bl.a. en gul og en orange. Men indgangen til butikken er for "akademisk" til, at jeg kan finde vej til oplysning om mål og pris. Det sidste er vel egentlig meningen?
    V.h. Jørgen
  • Af Leif Hahn,  4. december 2014
    Har været medlem af Dansk Cyklist Forbund i 40 år. Man overvejer hvert år om man fortsat skal være medlem. I år blev det nemt. Navnet på vores 110 år gamle forening er pludselig ændret. Indholdet måske også. Hvorfor har der ikke været nogen debat omkring spørgsmålet?
  • Kære Leif Hahn
    Vi er kede af, at du ikke er glad for forandringerne. Det kan vi nok ikke ændre på, man vi kan da sige noget om, hvordan forandringerne er blevet til.
    Både navnet og arbejdsprogrammet blev ændret ved Landsmødet i oktober på forslag fra Hovedbestyrelsen, som jo er demokratisk valgt samme sted. Navneskiftet beroede på, at forbundet altid og i vide kredse er blevet kaldt Cyklistforbundet i daglig tale - og at det officielle navn konstant blev fejlstavet og forvandsket. Håbet er, at forenklingen vil løse dette problem. Nogle vil også mene, at Cyklistforbundet har en mere nutidig klang. Det er jo en smagssag, men Dansk Cyklist Forbund er stadig binavn.
    Mht. arbejdsprogrammet er der tale om en forenkling af det tidligere meget detaljerede og på visse punkter forældet program, men grundlæggende er det de samme sager, der arbejdes for. Ønsket fra Hovedbestyrelsens side var at forenkle og fokusere indsatser og formidling. Arbejdsprogrammet skal dog i den kommende tid underbygges af en række holdningspapirer, som vil blive udarbejdet i dialog med medlemmer og ligeledes skal godkendes af Landsmødet.
    Det er muligt at få indflydelse på denne type beslutninger ved at ytre sig - som du netop har gjort - eller ved at indtræde i en af lokal- eller temaafdelingerne, som alle stiller med delegerede til Landsmødet, hvor beslutningerne tages.
    Du og dit engagement er meget velkomment.
    Vh Lotte
  • For mange år siden kom der brev til Cyklistforbundet fra udlandet. Adressen var: Dans& Cyklist Forbundet. (En af mange mulige forvanskninger.)

Og jeg vil da gerne tilføje en graffiti fra et ret overbemalet herretoilet i San Fransisco: MERRY CHRISTMAS TO ALL OUR READERS.
  • Kære Jørgen Krøgholt
    Vi hjælper dig meget gerne på vej ind til hjelmene i webshoppen. Du kan enten via butikkens forside vælge menupunktet Cykeludstyr og derefter Cykelhjelme - eller følge linket her:
    Så finder du forhåbenlig det, du søger.
    Lotte, Cyklistforbundet