Cyklistforbundet på Bike Show 2019

På Cyklistforbundets stand på de to Bike Shows kan du møde to bikepackere, der cyklede fra Ildhavet til Ishavet.

Bike Show 2019: Få billet til forårets store cykelmesse til halv pris

Som medlem får du 50% rabat på billetten til Bike Show Aarhus 9.-10. marts og Copenhagen Bike Show 16.-17. marts. Vi er selvfølgelig tilstede med vores butik Cyklistbutikken 1905. Her kan du prøve nogle af vores fede, nye cykler, finde gode medlemstilbud og høre to bikepackere fortælle om deres tur fra Ildhavet til Ishavet.

Den store cykelmesse Bike Show indtager Aarhus og København i marts. Se herunder, hvordan du kan få din medlemsrabat på 50% rabat på billetten.

Cyklistforbundets butik Cyklistbutikken 1905 har en stand på begge messer. Her kan du prøve nogle af vores fede nye cykler og se et udvalg af vores nye, flotte produkter.

Vi har selvfølgelig også messetilbud til alle medlemmer på de cykler og udstyr, som vi har med på messen:

• 20 % rabat på alt udstyr
  • 15 % rabat på cykler fra Schindelhauer og Bombtrack
  • 10 % rabat på Brompton-cykler
  • 20 % rabat på bikepacking-tasker

Fra Ildhavet til Ishavet - hør to bikepackere fortælle

Det to cykeleventyrerer Kenneth og Marie fortæller søndag på begge messer om deres fantastiske bikepacking-tur gennem Syd-, Mellem- og Nordamerika. Efter foredraget kan du møde Kenneth og Marie på Cyklistbutikkens stand. Det vil være muligt at stille spørgsmål og se noget af deres oppakning.

Sådan får du rabat på din billet til Bike Show

Som medlem af Cyklistforbundet får du 50% rabat på billetter til de to Bike Shows med denne kode CF19. Du kan købe to stk. på samme mailadresse til hver event.

Tid og sted

Aarhus Bike Show afholdes lørdag d. 9. marts og søndag d. 10. marts i Centralværkstedet, Værkmestergade 9, 8000 Aarhus C. Copenhagen Bike Show afholdes lørdag d. 16. og søndag d. 17. marts i Øksnehallen, Halmtorvet 11, 1700 København V.

Vi glæder os til at se dig.

Andreas Otto, butikschef