Kom med på Cykelturistugen 2019 i Randers

Både medlemmer og ikke medlemmer i alle aldre er velkomne, når Cyklistforbundet inviterer til Cykelturistuge 2019 med skønne cykeludflugter hver dag. I år afholdes ugen fra den 21. -27. juli 2019 i den flotte natur omkring Randers.

Kineserne er vilde med den gamle hyggelige midtby i Randers - så meget, at de arbejder på at kopiere den i Kina 1:1 størrelse. Men de kan ikke kopiere den flotte natur omkring Randers, som alle deltagere i Cykelturistugen komme til at opleve.

I Cykelturistugen cykler vi hver dag ud på arrangerede ture og følger op med sociale arrangementer og foredrag. I år kommer du næppe på en cykeltur, hvor du ikke kommer til at opleve vand. Det kan være Danmarks eneste flod Gudenåen eller Randers Fjord, der netop er blevet naturpark. Går turen nordpå, vil du opleve Mariager Fjord, Fussing Sø eller Glenstrup Sø, der inviterer til en dukkert, når solen skinner.

Randers City Camp, Hedevej 9, 8920 Randers bliver vores base. Der er muligheder for at ligge i telt eller bo i campingvogn eller hytte. Er du til mere komfort, er der blot 900 m til Fladbro Kro, og nær centrum ligger Randers Vandrehjem.

Hent årets program (pfd)

Priser og tilmelding til Cykelturistugen

• Voksen/medlem af Cyklistforbundet: 600 kr. indtil 30/4, derefter 700 kr.
  • Voksen/medlem af andre cykelforeninger: 600 kr. indtil 30/4, derefter 700 kr.
  • Voksen/ikke medlem: 700 kr. indtil 30/4, derefter 800 kr.
  • Barn/5-15 år: 200 kr. indtil 30/4, derefter 250 kr.
  • Endagsbillet: 100 kr.

Du tilmelder dig her.

Sådan booker du en hytte på campingpladsen

Deadline for booking af hytte på campingpladsen er 1. marts 2019. Skriv til info@randerscitycamp.dk, når du vil booke en hytte. BRUG IKKE BOOKINGSYSTEMET!

For yderlige information om Cykelturistugen

Se nye sider af cykellandet Danmark, når Cyklistforbundet hvert år i uge 30 inviterer på seks dages cykling i et af landets lokalområder. Hvert år rykker CykelTuristUgen til et nyt sted i landet. CykelTuristUgen arrangereres i et samarbejde mellem Cyklistforbundet, en lokalafdeling og et lokalområde i Danmark. Årets værter er Cyklistforbundet Randers.

Kontakt randers@cykelturistugen.dk eller Flemming Nielsen på tlf. 29 80 70 52