Ballerup-Måløv-Skovlunde

Velkommen

På denne hjemmeside finder du informationer om afdelingens mange aktiviteter samt oplysninger om afdelingens planlagte cykelture.

Vores mål er:

• at forbedre cyklisternes vilkår
  • at arrangerer ture der viser hvor dejligt og rigt på oplevelser, det kan være at cykle.

Det vil vi:

• Vi arbejder for at forbedre cyklisternes forhold i kommunen, så de sikres den bedst mulige fremkommelighed og sikkerhed. Det sker igennem en løbende dialog med Ballerup Kommune.
  • Vi er en aktiv afdeling, og vi ønsker fortsat at udvide vores medlemsskare. Jo flere medlemmer, des større er vore gennemslagskraft og dermed chancer for at få gennemført det vi ønsker i kommunen. Så hvis du ikke allerede er medlem, vil vi opfordre dig til at melde dig ind ved at klikke på Medlemsfordele øverst på siden, og derefter klikke på "Meld dig ind" under "Medlemskab".
  • Vores indsats bygger på frivilligt arbejde, og de aktiviteter vi sætter i gang afspejler derfor også de aktive ildsjæles interesser. Så hvis du har lyst til at bidrage til nogle af vore aktiviteter - eller du måske synes, vi burde gå i gang med noget helt nyt - er du velkommen til at sende os en mail, og fortælle hvad du gerne vil lave. Kontakt Peter Bendix her til højre på siden.

Sådan er du en god cyklist.

10 råd om vintercykling.

Vi vil gerne spare på portoudgifterne.
De frivillige bladuddelere får sværere ved at aflevere bladene, da mange lejligheder har fået dørtelefoner.
Så, du kan vælge at få dit lokale medlemsblad Cyklister tilsendt på mail.
Send en mail til formand Peter Bendix på hans mail-adr øverst til højre på denne side.