Aktuelt i Rødovre

Torsdag den 22. februar 2018

kl. 19.00 i vores lokaler på Tinderhøj Skole, Fortvej 71, Rødovre.
Læs nærmere

Lørdag den 3. marts 2018: Frederiksberg oppe og nede

Over, under og på Frederiksberg via spændende og interessante trapper. En mindre del af turen vil være til fods - med cyklerne henstillet. Turen tilpasses aktuelt vejr og føre. Vi slutter med frokost på et udmærket billigt spisested. Tidspunkt:10:00 - ca. 14:30. Mødested: P-pladsen ved Tinderhøj Skole, Fortvej 71, Rødovre

Slutsted: Flintholm Station.

Turleder: Per Holm, Tlf.: 22 33 46 77, mail: personlig.Per.Holm@gmail.com

Turlængde:Ca. 20 km Hastighed: 18 - 20 km/t

Torsdag d. 22. marts Ud i det blå‑tur

Tidspunkt: 10:00 ‑ 12:30
Mødested: Friheden St.
Arrangør: Brøndby‑Hvidovre Afd.

Lisbeth Pedersen, tlf.: 28 35 76 92, lisbethanette@post.cybercity.dk

Hastighed: 13 ‑ 18 km/t

Cykelturistuge 2018

Der afholdes i uge 30/2018 dansk Cykelturistuge med base i Frederiksværk. Der bliver mulighed for overnatning på Frederiksværk vandrehjem og city camping. På vandrehjemmet er der plads til 75 personer med forskellige typer værelser. Deres charmerende hytter ligger på campingpladsen. Der er 5 hytter til 6 personer og 5 hytter til 2 eller 3 personer. Herudover en cirkusvogn med plads til 2 voksne og 2 børn. Søndag aften: Modtagelse og velkomstmøde. Mandag 3 ture mod Hillerød og grillaften. Tirsdag 3 ture mod Odsherred og byvandring. Onsdag: Fællestur. Torsdag 3 ture mod Gilleleje/Arresø og evt. sejlads. Fredag 3 ture mod Hornsherred og fest. Prisen bliver 600 kr. Vandrehjemmet har tlf.: 23 44 88 44 Winnie. Yderligere oplysninger: Jens Spelmann tlf.: 21 17 60 03 mail: Cykelturistuge@gmail.com.