Aktuelt i Rødovre

Julefrokost lørdag den 8. december

Årets julefrokost på Tinderhøj starter kl. 17.00. Afdelingen giver én øl og én snaps, øvrige drikkevarer må man selv medbringe. Udgifter til madvarer deles mellem deltagerne. Alle bedes medbringe en gave til maksimalt 40 kr., som indsamles og på snedig vis fordeles mellem deltagerne. Tilmelding sker på værkstedsaftenen mandag den 26. november eller til Flemming Nielsen på tlf.: 43 64 49 03 eller mail: flemming.k.r.nielsen@mail.dk. På grund af lokalets begrænsede størrelse må deltagerantallet begrænses til de 30 først tilmeldte.

Vi mangler jeres mail-adresser
Vi har kun 148 mail-adresser til vores 272 medlemmer i Rødovreafdelingen. Hovedbestyrelsen har besluttet, at man ikke længere vil give tilskud til lokalblade. Kontakten til medlemmerne skal fremover ske via Facebook, hjemmeside og mail.

Vi får dog også økonomisk tilskud fra Rødovre Kommune, så måske vil vi også fremover kunne udsende nogle lokalblade. Hvis du vil være sikker på at kunne følge med i vores ture, generalforsamlinger og andre aktiviteter, så send din mailadresse til Flemming Nielsen på mail: flemming.k.r.nielsen@mail.dk.

Hvis vi får mulighed for det, vil vi udsende nyt fra Rødovreafdelingen i midten af juni.