Aktuelt i Rødovre

Søndag d. 24. september. Pometet

Vi cykler til Tåstrup, hvor Pometet har åbent hus. Pometet er en samling af frugttræer og vin. Der er ca. 700 sorter af æbler og mange sorter af blommer, pærer, valnød, kirsebær, vin m.v. Vi går rundt og ser på sorterne og udstillingen. Tidspunkt: 10:00 – ca. 15:00. Mødested: P-pladsen ved Tinderhøj Skole, Fortvej 71, Rødovre. Turleder: Susanne Sindberg

tlf.: 40 91 77 01 mail: SAS@Tystofte.dk. Turlængde: Ca. 40 km Hastighed: Op til 20 km/t

Medbring: Frokost og drikkevarer Web-link: www.pometet.dk

Torsdag d. 19. oktober. Billedaften

Vi ser på billeder fra årets ture og får lidt at spise og drikke. Tidspunkt: 19:00 ‑ ca. 22:00

Mødested: Værkstedet på Tinderhøj Skole, Fortvej 71, Rødovre. Arrangør: Henning Liljendahl tlf.: 26 74 58 38 mail: Henning@Liljendahl.dk. Medbring: Dine billeder fra sæsonens arrangementer. Bemærk: Der er kun plads til 30 tilmeldte. Tilmelding: Senest mandag d. 16. oktober efter først‑til‑mølle princippet. Pris: Ved tilmelding betales 60 kr. for mad og drikke.

Turplanlægningsmøde. Torsdag den 16. november kl. 19.00

Har du ideer til turmål og/eller ønsker du at arrangere en tur, så kom til turplanlægningsmødet. Er det din første tur som turleder kan vi f.eks. hjælpe dig med at sætte to turledere på turen. Af hensyn til planlægningen af mødet bedes man tilmelde sig til: Flemming Nielsen Tlf. 43 64 49 03.

Glögg og æbleskiver. Mandag den 27. november

På årets sidste værkstedsaften imellem kl. 19.00 og kl. 22.00, vil der blive serveret glögg og æbleskiver på værkstedet.

Julefrokost. Lørdag den 2. december

Årets julefrokost på Tinderhøj starter kl. 17.00. Afdelingen giver én øl og én snaps, øvrige drikkevarer må man selv medbringe. Udgifter til madvarer deles mellem deltagerne. Alle bedes medbringe en gave til maksimalt 40 kr., som indsamles og på snedig vis fordeles mellem deltagerne. Tilmelding sker på værkstedsaftenen mandag den 27. november eller til Flemming Nielsen på tlf.: 43 64 49 03 eller mail: flemming.k.r.nielsen@mail.dk. På grund af lokalets begrænsede størrelse må deltagerantallet begrænses til de 30 først tilmeldte.