Derfor: Dét får du

Der følger en masse fordele med et medlemskab af Cyklistforbundet. Få overblikket her.

Medlemsfordele

Som medlem af Cyklistforbundet får du en række fordele:

Ja tak, meld mig ind!

Dét kan du gøre

Skriv på afdelingens side

Vi elsker jeres kommentarer!

Og vi bestræber os på at deltage i debatten og svare på jeres spørgsmål. Men vi får rigtigt mange henvendelser og kan derfor - desværre - ikke svare på alt.

5 kommentarer

• Af eva hansen 14. juni 2013
    Hej,
    Hvor på hjemmsiden kan jeg bestille et vandrerkort? (Har forsøgt butikkens også.)
    Venlig hilsen,
    Eva
  • Af Rikke Ravn, Cyklistforbundet 17. juni 2013
    @Eva: Cyklistforbundet forhandler ikke vandrerkort. Så prøv i stedet at kontakte Dansk vandrerlaug - du finder kontaktinfo på deres hjemmeside: http://www.dvl.dk/
  • Af Bente Petersen 21. december 2013
    Der er alt for mange cyklister, der tager chancen og kører over for rødt lys. Hvis debatten om sikker cykeltrafik skal tages seriøst, skal cyklister overholde færdselsreglerne.
    mvh. ældre cyklistmedlem
  • Af Helle Molin 8. april 2014
    Jeg er medlem af Cyklistforbundet (medl.nr. 35175) og forsøger at planlægge cykeltur et el.a. sted i Jylland. Havde en forventning om, at jeg kunne gå på jeres hjemmeside og finde oversigt over cykelruter - men nej, ingen hjælp. Medlemsrabatter osv. er fint nok - men CYKELTURE er vel nok så vigtige? I kunne evt have en angivelse af cykelruter, hvor man så kunne købe en mere udførlig beskrivelse af ruterne. Mvh Helle
  • Af Kristina Kromand, Cyklistforbundet 8. april 2014
    Kære Helle

Tak for din ide. Det er altid dejligt med input.

Alternativt kan du købe bøger eller kort gennem vores webshop: http://shop.dcf.dk/Default.aspx?cid=22 eller bruge vores interaktive ruteplanlægger cyclistic.dk, hvor du også kan finde forslag til ture i hele Danmark. I øjeblikket er hjemmesiden ganske vist ved at blive opdateret, men den burde være klar igen om kort tid.

Rigtig god tur!