Få 15 % rabat hos Bikester

Som medlem af Cyklistforbundet sparer du 15 % på cykler og udstyr hos Bikester.

Cyklistforbundet har indgået et samarbejde med netbutikken Bikester, for at imødekomme medlemmernes behov for cykelprodukter i enhver prisklasse.

Rabatten gælder også outdoor-udstyr hos søsterbutikken Campz

Hos Bikester kan du nemt og hurtigt bestille cykler, cykeltøj og tilbehør direkte til dit hjem. I netbutikken finder du både en bred vifte af produkter fra de etablerede cykelproducenter, mens også tips fra eksperter i cykelbranchen. Cykelfans af enhver slags kan gå på opdagelse i det brede sortiment med 400 varemærker til billige priser.

Sådan får du rabatten

Medlemsrabatten på 15 % gælder på hele sortimentet, med undtagelse af visse brands*

Klik ind på bikester.dk og vælg dine varer. Brug rabatkoden BDKCYKLIST2018 i trin 3 i checkout, hvorefter rabatten automatisk fratrækkes.

OBS! Tilbuddet gælder kun for Cyklistforbundets medlemmer. Når du benytter dette medlemstilbud giver du samtidig samtykke til at Cyklistforbundet og Bikester udveksler oplysninger for at kunne tjekke dit medlemskab af Cyklistforbundet

*Rabatten gælder ikke følgende brands:
ABUS, Bern, Brooks, Busch + Müller, Conway, Creme, Cube, Endura, FOCUS, Ghost, Giant, HAIBIKE, Kalkhoff, Klean Kanteen, Knog, Liv, RFR, SCHWALBE, Tubus