Rabat i Cyklistbutikken 1905

Cyklistforbundets butik sælger kvalitetscykler, lækkert cykeludstyr, tøj, kort, bøger, anhængere og meget mere. Som medlem får du rabat på de fleste varer - og på alt i værkstedet.

Cyklistbutikken 1905 er Cyklistforbundets butik. Her finder du cykler og tilbehør til både hverdag, sport og cykelferie.

Vi lægger særlig vægt på komfort, sikkerhed og materialer, når vi vælger varer til butikken, og vi arbejder hele tiden på at skaffe nye, spændende produkter af den bedst mulige kvalitet.

I Cyklistbutikken 1905 får du klar og professionel rådgivning af vores dygtige medarbejdere. Du kan også handle pr. postordre og i netbutikken. Vi sender til hele landet.

Som medlem af Cyklistforbundet får du 10 % rabat på de fleste varer i butikken, ligesom du i værkstedet sparer 10 % på både reservedele og mekanikerens arbejdstid.

Lån et værksted hos os

Som noget nyt introducerer vi nu et låneværksted for vores medlemmer. Her kan du gratis booke et par timer og reparere din cykel. Vi stiller stand og værktøj til rådighed. Har du brug for hjælp, kan du købe tid hos mekanikeren. Book standen i butikkens åbningstid ved at skrive til 1905@cyklistforbundet.dk

Besøg Cyklistbutikken 1905 i Rømersgade 5, 1362 København K

Åbningstider: Mandag-fredag 10-18.00 / Lørdag 11-15