Foto: Sørens Svendsen

Få indflydelse: Kom med til landsmødet 2019

Vil du have indflydelse og være med til at udstikke rammerne for Cyklistforbundets politiske arbejde i det kommende år? Kom med til landsmøde 26. - 27. oktober i på Quality Hotel, Høje Taastrup.

Det årlige landsmøde er Cyklistforbundets øverste myndighed. Her mødes medlemmer fra hele landet for at debattere cykelpolitik, udstikke retningen for det kommende års indsatser og vælge Cyklistforbundets hovedbestyrelse. På landsmødet har du flere muligheder for at sætte dit fingeraftryk på Cyklistforbundets arbejde. Sidste frist for tilmelding er d. 11. oktober 2019.

Tilmeld dig Cyklistforbundets landsmøde 2019 her

Sådan kan du sætte dit fingeraftryk på Cyklistforbundets arbejde

• Deltag i debatten på landsmødet
    På landsmødet har du som medlem god mulighed for at udveksle erfaringer med andre medlemmer fra hele landet. Du kan også tage ordet i debatten og fra talerstolen dele din holdning og dine idéer inden for cykelområdet.
  • Stil op til hovedbestyrelsen
    Som medlem af hovedbestyrelsen får du sammen med de øvrige bestyrelsesmedlemmer indflydelse på forbundets løbende politiske og strategiske arbejde. Du får som kandidat til hovedbestyrelsen din transport til landsmødet og ophold betalt. Bemærk, at du skal tilmelde dig selve landsmødet senest 11. oktober.

Meld dig som kandidat til hovedbestyrelsen her

• Som delegeret
    Alle lokalafdelinger i Cyklistforbundet vælger delegerede medlemmer til landsmødet. Alle delegerede har stemmeret på landsmødet til fx valg af ny hovedbestyrelse og arbejdsprogram (alle 2019-delegerede er udpeget - kontakt din lokalafdeling, hvis du vil vide, hvem der er delegeret for dit område.)
  • Stil forslag jf.vedtægterne §8
    Fristen for at stille forslag udløb lørdag 14. september.
  • Ordet er frit
    Har du en idé, eller andet du gerne vil dele med andre på landsmødet, kan du gøre det lørdag eftermiddag under punktet "Ordet er frit". Hvis du vil have ordet, skal du skrive til post@cyklistforbundet.dk senest fredag den 11. oktober.

Når landsmødematerialet er klar, kan det hentes her i PDF-format