CYKLISTERs forside forår 2014

CYKLISTER - fordi du fortjener det!

Pump. Smør. Skru. Foråret er over os, og du kører det bedst i møde på en godt vedligeholdt cykel. Så gør dig selv og din cykel en tjeneste – og tag så et velfortjent hvil med CYKLISTERs forårsnummer. Det udkommer (helt uden snyd) d. 1. april.

Af Lotte Malene Ruby
26. marts 2014

Fuldt fortjent

Som cyklist er du en gave til samfundet. Du er sund, grøn og billigt i drift - og det skal naturligvis belønnes. Men når det kommer til din egen cykel, er du din egen lykkes cykelsmed. CYKLISTER har testet, hvad rustne kæder og flade dæk betyder for kørekomforten. Læs resultatet i Valby Bakke-testen.
Lune cykelcaféer
Vi tager også på vaskeægte industriferie gennem Vesttysklands tidligere minedistrikt Ruhr. Her synger sværindustrien på sidste vers – og de gamle industrianlæg omdannes ét efter ét til museer, svømmehaller og gourmetrestauranter. Alt sammen bundet sammen af 700 km cykelstier.

Læs også om

• Lækker cykelparkering til privaten
• Radioværten med rocker-cyklen
• Hvorfor du cykler, som en fisk
• Hvad Cyklistforbundets nye direktør vil
• Foråret I Cyklistbutikken 1905
• ... og meget mere

Som noget helt nyt kan du nu også læse CYKLISTER digitalt allerede fra udgivelsesdagen! Forårsnummeret lander i postkasserne 1. april Lederen kan du læse allerede nu.

Skriv på afdelingens side

Opret en profil - det tager 30 sekunder