Falco A/S ny sponsor for Cykelviden

Nyhedsbrevet Cykelviden udkommer i nyt format og får samtidig ny sponsor

05. marts 2012

"Cykelviden har gennem de seneste år i stigende grad været medvirkende til uvildigt at formidle den nyeste viden omkring cyklisme. Vidensformidling er et vigtigt led i Falco A/S' måde at arbejde på, hvorfor et partnerskab her er helt oplagt", siger Ole Vesterberg Lund fra Falco og fortsætter:

"Falco A/S har et stærkt og varieret program indenfor cyklisme produkter. Naturtligvis er Falco mest kendt for cykelparkering og cykeloverdækninger, hvor vi hele tiden oplever en stigende interesse. Men derudover vil Falco markere sig indenfor cykelfremme - eller bicycle marketing, som vi kalder det."

Også hos Cyklistforbundet, der udgiver Cykelviden, er der stor tilfredshed:

"Vi har valgt Falco A/S som sponsor, fordi virksomheden har vist et stærkt engagement i udviklingen af Nyhedsbrevet Cykelviden. Når det gælder debatten om dansk cyklisme er vores fælles ambition klar: Cykelviden skal være det toneangivende medie blandt kommunal- og folketingspolitikere," siger redaktør Frits Bredal.

For yderligere information omkring Falco A/S ring på tlf. 75 36 81 00 eller gå ind på www.falcoas.dk.

Læs Nyhedsbrevet Cykelviden på