Ikke alle er begejstret for de nye lygteregler

"Fucking møghunde"

Ikke alle er begejstrede for de nye lygteregler

Af Frits Bredal
24. oktober 2012

Cyklistforbundet har kæmpet for de nye lygteregler, der træder i kraft 1. november. Formål: Cykellygter der er mere sikre og synlige. Men ikke alle er glade for de nye lygteregler. Vi har fået denne kommentar her på hjemmesiden:

"dansk cyklist forbund i er nogle fucking møghunde der må være i liga med hvad end firma der sælger de lorte lygter.... hvis i har kæmpet for de regler som VI, det meget stor cyklende befolkning i københavn, ikke kan bruge til en skid fordi der i forvejen er lys over alt. vi var glade for de små miniums lygter de kunne købes til 20 kr. men jeres lort som i prakker os på koster garanteret 100-250 og de bliver altid stjålet og ødelagt når man parkere sin cykel. så fuck jer fordi i kommer til at koste os lorte mange penge i bøder og betaling til et eller andet pis firma der laver lygter til 2.5 i en børnearbejder fabrik i kina men har fået lovmærket dem herhjemme som det eneste rigtige og sælger dem for 250 kr....øv hvopr i dumme . i gør ikke cykling let i gør det umuligt i vinter perioden fra kl 16 til 10 næste dag.

rend mig i røven i penge griske over formandende røvhuller."

Tak for kommentaren. Vi lader billedet stå et øjeblik ...