Hilsen fra det norske cyklistforbund

Det norske cyklistforbund har sendt en tak for de mange bekymrede henvendelser efter terrorangrebet

29. juli 2011

Mange medlemmer af cyklistforbund i Danmark og andre lande har kontaktet det norske cyklistforbund efter terrorangrebet i sidste uge. Morten Kerr fra det norske cyklistforbund har sendt en takkehilsen:

"Many of you have sent us messages with condolences and worries, which also shows the international impact this is having. This is comforting, and we do appreciate your thoughts of concern. We just want to inform you all that we're - in a way - fine, and we have no relatives or close friends among the dead or wounded. Still the whole situation seems quite incomprehensible and totally meaningless - and it leaves a lot of questions which many will spend the next few years to get answers to, but most likely never will."

Midt i chokket over terrorangrebet er Claus. S Hansen, landsformand i Dansk Cyklist Forbund, samtidig lettet over meldingen fra Morten Kerr:

"Vores tanker går til ofrene for den meningsløse forbrydelse. Samtidig er det en beroligende oplysning, at ingen fra vores søsterorganisation i Norge er direkte ramt," siger Claus S. Hansen.