168

Mød callcenteret

Tilmeldingen til ”Vi cykler til arbejde” er i fuld gang. Igen i år sidder kampagnens rutinerede callcenter klar ved telefonerne. Men hvem får du egentlig i røret, når du har brug for hjælp? Mød menneskerne bag stemmerne i callcenteret.

Af Christina Britz Nicolaisen
18. marts 2013

Callcenteret er åbent

Til maj går starten til årets "Vi cykler til  arbejde", og tilmeldingen er allerede i fuld gang. I kampagnens callcenter kan deltagerne få hjælp og blive guidet igennem eventuelle praktiske problemer og tekniske spørgsmål.

Er der fx knas med tilmeldingen eller tvivl om hvordan man optjener cykeldage? Må man deltage i kampagnen på el-cykel? Tæller det som en cykeldag at tage cyklen med i toget? Det er nogle af de typiske spørgsmål, som ”Vi cykler til arbejde”- callcenteret besvarer i løbet af dagen. 

Kollegerne i callcenteret har kontor i de nyrenoverede kælderlokaler i sekretariatet, og deltager selvfølgelig også selv i kampagnen. Mød Caroline, Kim, Julie, Nicklas, Louise, Leo og Nina, der tilsammen udgør callcenteret - og "Vi cykler til arbejde"-cykelholdet ”Kælderkartellet”.

Dét kan du gøre

  • Kontakt "Vi cykler til arbejde"-callcenteret hvis du er i tvivl om noget vedr. kampagnen:
    Telefon:33 32 31 21
    Mail: vcta@cyklistforbundet.dk

 

Emneord: Kampagner