Foto: Nordisk Film

Vind biografbilletter til Cykelmyggen og Minibillen

2000 cykelglade børn har deltaget i Cyklisforbundets børnehavekampagne "Vi kan cykle!". Det fejrer vi ved at udlodde biografbilletter til den herlige familiefilm "Cykelmyggen og Minibillen".

Af Lasse Skou Hauschildt
20. juni 2014

Vind biografbilletter til hele familien

I anledning af Cyklistforbundets netop overståede børnehavekampagne, "Vi kan cykle!", trækker vi lod om 4x5 billetter til Nordisk Films nye familiefilm ”Cykelmyggen og Minibillen”. Ca. 2000 børn i 60 forskellige børnehaver har deltaget i dette års ”Vi kan cykle!”.

Kampagnen er baseret på Cyklistforbundets koncept cykelleg, der er udviklet af en række erfarne og engagerede bevægelsespædagoger. Kampagnen har til formål at gøre børnene mere cykelsikre, så de bedre kan balancere, starte, bremse, tilpasse fart, række hånden ud mm., inden de senere begynder at cykle til skole.

Sådan deltager du

Du deltager i lodtrækningen om biografbilletterne ved at hashtagge billeder af dit barn på cykel med #vikancykle på Facebook og Instagram. Vi trækker lod blandt alle taggede billeder. Konkurrencen løber frem til d. 27/6.

Se filmens trailer: