Foto: Andreas Hammershøj (hammershoej/Flickr)

Cykelkurser for voksne

Flere forskellige organisationer tilbyder cykelkurser for voksne i hele Danmark.

Region Hovedstaden

Region Sjælland

• Næstved, Næstved Sprog- og integrationscenter
    Kontaktperson: Hannah Kjærgaard, mail: hk@nsi-center.dk,
    tlf. 55 73 55 08

Region Midtjylland

Region Syddanmark

Listen opdateres løbende. Kender du til cykelkurser, som ikke fremgår på listen, må du meget gerne kontakte Christina Britz Nicolaisen på cbn@cyklistforbundet.dk.

Skriv på afdelingens side

Opret en profil - det tager 30 sekunder

4 kommentarer

• Af sara 24. oktober 2012
    det er only at alle cyckelkurse starte i augest og slutter i oktober, had med dem det har bruge for have cyckel kurse bevise i januer og skal lære det i oktober er det ikke plads til dem i den verden.
  • Af Line Hviid, Webredaktør, Cyklistforbundet 25. oktober 2012
    @Sara I den bedste af alle verdener kunne man selvfølgelig komme på kursus, netop når det passede en, men det er jo desværre ikke altid, at de enkelte organisationers ressourcer rækker så langt.

Vi vil nu opfordre dig til at kontakte det eller de undervisningssteder, du gerne ville have brugt, og så høre dem, om der måske er løbende optagelse, eller om du kunne lave en særlig aftale med dem. Måske kan det lade sig gøre :o)
  • Af Mary 10. januar 2013
    Its just fantastic and indeed wonderful that there are centers to teach adults the art of cycle riding.Its been my dream and look forward to fulfilling it in this beautiful country.Way to go, yo Vikings
  • Af Mads Røde Kors Hovedstaden 10. juni 2013