Få 10 % rabat hos Bikester

Som medlem af Cyklistforbundet sparer du 10 % på cykler og udstyr hos Bikester.

Cyklistforbundet har indgået et samarbejde med netbutikken Bikester, for at imødekomme medlemmernes behov for cykelprodukter i enhver prisklasse.

Rabatten gælder også outdoor-udstyr hos søsterbutikken Campz

Hos Bikester kan du nemt og hurtigt bestille cykler*, cykeltøj og tilbehør direkte til dit hjem. I netbutikken finder du både en bred vifte af produkter fra de etablerede cykelproducenter, mens også tips fra eksperter i cykelbranchen. Cykelfans af enhver slags kan gå på opdagelse i det brede sortiment med 400 varemærker til billige priser.

Sådan får du rabatten

Medlemsrabatten på 10 % gælder på hele sortimentet, med undtagelse af visse brands**

Klik ind på bikester.dk og vælg dine varer. Send en mail til post@cyklistforbundet.dk og bed om en rabatkode
OBS! Tilbuddet gælder kun for Cyklistforbundets medlemmer. Når du benytter dette medlemstilbud giver du samtidig samtykke til at Cyklistforbundet og Bikester udveksler oplysninger for at kunne tjekke dit medlemskab af Cyklistforbundet.

*Bemærk at cyklerne ikke har dansk stelnummer
Når du handler hos Bikester, er du importøren og er derfor ansvarlig for at overholde alle importrelaterede love og regulationer i Danmark. Dette indbefatter også, at du er ansvarlig for at få et dansk stelnummer på den købte cykel, hvis dette ønskes.

Der er ikke et dansk stelnummer på cykler købt hos Bikester. I stedet står der skrevet et unikt serienummer ind i stellet fra producenten, som godkendes af de fleste forsikringsselskaber. Det kan derfor være en god idé at kontakte dit forsikringsselskab for at høre om de vil acceptere nummeret i forbindelse med en eventuel erstatsningssag. Du kan også få lavet et dansk stelnummer hos din lokale politistation og derefter bede en fysisk forhandler om at præge dette nummer i din cykel.

**Rabatten gælder ikke følgende brands:
ABUS, Assos, Bern, Busch + Müller, Cannondale, Castelli, Cervelo, Conway, Cube, Endura, FOCUS, Fox, Garmin, Ghost, Giant, HAIBIKE, Kalkhoff, Liv, RFR, SCHWALBE, S'cool, Santa Cruz, Sportful, Trek Bikes, Tubus.
OBS! Der gives ikke rabat på elcykler