Få fx medlemsrabat på den hollandske ladcykel Urban Arrow

Rabat på el-cykler hos Smartmove

Cyklistforbundets medlemmer får mellem 10 % rabat på de forskellige modeller.

Hvorfor Smartmove?

Smartmove er drevet af Seamus Daly og Lars Eriksen, der begge har en fortid inden for el-teknik. De sælger udelukkende pålidelige højkvalitets el-cykler, og hvis uheldet er ude, reparerer de på eget værksted. Slut med at vente måneder på at en defekt el-cykel skal sendes frem og tilbage mellem forhandler, grossist og producent. Smartmove har egen import og er lagerførende af reservedele.

Sådan får du rabatten

Ved køb i butikken viser du dit medlemskort. Bor du ikke i København eller omegn, kan du se modellerne på deres hjemmeside, smartmove.dk. Du kan bestille cyklerne telefonisk eller via mail og her oplyse navn og medlemsnummer, som derefter tjekkes i Cyklistforbundets database.

Smartmove fører blandt andet:

GoCycle:

GoCycle
Gocycle er udviklet af Karbon Kinitec, der i 2009 introducerede Gocycle G1, der vandt et utal af priser for innovation og design. Den blev også solgt i Cyklistforbundets butik, men den led desværre af nogle børnesygdomme.

I slutningen af 2012 udkom Gocycle G2 med forbedret batteri, integreret moment-sensor og et smartphone-interface. Med G2 cementerede Gocycle deres position som markedførende inden for teknik og innovation.

Medlemmer af Cyklistforbundet: 10% rabat

Urban Arrow:

Urban Arrow fra Holland har med sin nye fortolkning af Long Johnen udviklet et produkt i absolut særklasse. Letvægt, design og mærkevare-komponenter gør Urban Arrow til den ultimative el-ladcykel.

Motoren på 250 W er placeret ved kranken og er en impulsmotor med indbygget moment-sensor. Gearet er det trinløse N360 NuVinci, hvor du glidende kan sætte den modstand, du ønsker.

Cyklen er udviklet for familier med små børn, som ønsker et grønt og billigt alternativ til deres anden bil.

Medlemmer af Cyklistforbundet: 10% rabat

Dét kan du gøre