Foto: Mikkel Østergaard

Kommunesamarbejde

Her kan du finde relevant information om vores kampagner, og se hvordan I som kommune kan involvere jer.

Cyklistforbundets kampagneafdeling står til rådighed som sparringspartner og praktisk koordinator. Har du spørgsmål, idéer eller har brug for yderligere oplysninger, kontakt venligst vores kampagnemedarbejder her eller ring til os på 33 32 31 21.

Årligt er op mod 300.000 børn og voksne med i Cyklistforbundets landsdækkende kampagner – Alle Børn Cykler, VI CYKLER TIL ARBEJDE, Lys på med LudvigVi kan cykle! og Store Cykeldag. Som samarbejdskommune tilbyder vi jer medejerskab.  I får en række enkle værktøjer og inspiration til, hvordan I kan bruge kampagnen i jeres arbejde med at fremme cyklisme i jeres kommune.

BLIV SAMARBEJDSKOMMUNE
Cykling har en stærk signalværdi, og som samarbejdskommune styrker I jeres bæredygtige profil og skaber engagement iblandt borgerne

Det er enkelt og billigt at være samarbejdskommune, og I bestemmer selv, hvor stor jeres indsats skal være
Vi hjælper jer fx med at:
  • udsende målrettede invitationer til virksomheder eller skoler i lokalområdet med jeres kommune som medafsender og underskrevet af borgmesteren
  • holde styr på kampagneresultater
  • udtrækning af lokale vindere
  • produktion af materiale
  • og meget mere