Bliv erhvervspartner

Foto: Mikkel Østergaard

Bliv virksomhedsmedlem

Som virksomhedsmedlem i Cyklistforbundet støtter I arbejdet for en sundere og mere bæredygtig verden, og I styrker jeres CSR-profil inden for klima og sundhed.

Det er mere nødvendigt end nogensinde før, at flere vælger cyklen. Alt for mange danskere dør for tidligt på grund af inaktiv livsstil. Vores veje i og omkring byerne er ved at sande til i køer og trængsel. Vores verden er truet af massive globale klimaudfordringer.

Som virksomhed eller organisation kan I støtte Cyklistforbundets arbejde for en sundere og mere bæredygtig verden. Gennem politisk interessevaretagelse, projekter og kampagner arbejder Cyklistforbundet for at forløse de enorme samfundsmæssige potentialer, der ligger i en stærk cykelkultur. Med jeres støtte som virksomhedsmedlem kan vi nå endnu længere i det arbejde.

Det får I som virksomhedsmedlem:

• Fysisk diplom og digitalt materiale, der viser, at I støtter Cyklistforbundet
  • Jeres logo med link til jeres hjemmeside på denne side
  • Et antal eksemplarer af magasinet CYKLISTER fire gange om året
  • Reduceret pris på certificering som Cykelvenlig Arbejdsplads inklusive transportvaneundersøgelse og rådgivningsmøde
  • Medlemsrabat i Cyklistbutikken 1905 til eksempelvis køb af firmagaver, tjenestecykler og udstyr til udlån i på arbejdspladsen.
  • Deltagelse i årligt seminar om cykelfremme på arbejdspladsen, hvor I får ny viden og inspiration og deler erfaringer med andre virksomhedsmedlemmer.

Virksomhedsmedlemskabet giver ikke ret til opstilling til eller stemmeret ved Cyklistforbundets organisatoriske organer og tillidshverv, herunder landsmødet, hovedbestyrelse eller lokale bestyrelser.

Det koster det:

Virksomheder op til 50 medarbejdere: 3.000 kr.

Virksomheder mellem 50 og 200 medarbejdere: 6.000 kr.

Virksomheder med over 200 medarbejdere. 12.000 kr.

Dét kan du gøre

Kontakt Cyklistforbundet og hør mere på: post@cyklistforbundet.dk eller telefon 40708358