Foto: Sørens Svendsen

Få indflydelse: Kom med til landsmødet 2018

Vil du have indflydelse og være med til at udstikke rammerne for Cyklistforbundets politiske arbejde i det kommende år? Kom med til landsmøde 27. - 28. oktober i Vejle.

Det årlige landsmøde er Cyklistforbundets øverste myndighed. Her mødes medlemmer fra hele landet for at debattere cykelpolitik, udstikke retningen for det kommende års indsatser og vælge Cyklistforbundets hovedbestyrelse. På landsmødet har du flere muligheder for at sætte dit fingeraftryk på Cyklistforbundets arbejde.

Tilmelding til landsmødet er nu lukket, men du kan stadig melde dig som kandidat til hovedbestyrelsen

Sådan kan du sætte dit fingeraftryk på Cyklistforbundets arbejde

• Deltag i debatten på landsmødet
    Som medlem kan du tage ordet i debatten og fra talerstolen dele din holdning og dine idéer og visioner inden for cykelområdet.
  • Stil op til hovedbestyrelsen
    Som medlem af hovedbestyrelsen får du sammen med de øvrige bestyrelsesmedlemmer indflydelse på forbundets løbende politiske og strategiske arbejde. Du får som kandidat til hovedbestyrelsen din transport til landsmødet og ophold betalt. Bemærk, at du skal tilmelde dig selve landsmødet senest 12. oktober.

Meld dig som kandidat til hovedbestyrelsen her

• Som delegeret
    Alle lokalafdelinger i Cyklistforbundet vælger 2-7 såkaldt delegerede medlemmer til landsmødet. Alle delegerede har stemmeret på landsmødet til fx valg af ny hovedbestyrelse og arbejdsprogram (alle 2018-delegerede er udpeget - kontakt din lokalafdeling, hvis du vil vide, hvem der er delegeret for dit område.)
  • Stil forslag
    Fristen for at stille forslag er 15. september.