Foto: Mikkel Østergaard

1938

Meld dig ind i Cyklistforbundet

At kunne cykle giver frihed, glæde og oplevelser. Vi arbejder for at gøre cyklen til det oplagte og trygge valg i hverdagen og for at skabe en sundere og mere bæredygtig verden med cyklen som løftestang. Vil du også et cykelvenligt samfund? Find det medlemsskab, der passer bedst til dig, og meld dig ind hos os.

Almindeligt medlemskab

- for dig personligt

Pris: 350 kr. om året

Hustandsmedlemskab

- for hele din hustand uanset, hvor mange I er

Pris: 500 kr. pr. år

Digitalt ungdomsmedlemskab

- for dig, der er 18-35 år*

Pris: 200 kr. om året

Ja tak, meld mig ind i Cyklistforbundet!

*medlemskabet er digitalt - dvs. du modtager medlemsbladet direkte i din mailboks fire gange om året.

OBS! Dette medlemskab fås også som et husstandsmedlemskab. Kontakt sekretariatet for at høre mere.

Seniormedlemskab

- for dig, der er pensionist

Pris: 200 kr. om året

OBS! Pensionistmedlemskabet kan også være et husstandsmedlemskab. Det koster 350 kr. om året. Kontakt sekretariatet for at høre mere.

Gavemedlemskab

- Glæd din mor, bror eller bedste ven med et års medlemskab af Cyklistforbundet.

Pris: 350 kr. - eller 200 kr. for unge og ældre

Virksomhedsmedlem

Virksomhedsmedlemskab

Som virksomhedsmedlem i Cyklistforbundet støtter I arbejdet for en sundere og mere bæredygtig verden, og I styrker jeres CSR-profil inden for klima og sundhed.

Mobile Pay_Cyklistforbundet

Støt med valgfrit beløb via Mobile Pay

Brug Mobile Pay til nemt og hurtigt at støtte Cyklistforbundets arbejde for et cykelvenligt samfund. Du bestemmer selv beløbet.

Send dit støttebidrag via 818155

Tak for alle bidrag

SygKlister

SygKlister er Cyklistforbundets ungdomsafdeling - som dog ikke hænger sig synderligt i alder. Alle, der er enige i, at cyklen er så meget mere end et transportmiddel, er velkomne i SygKlister. Vælg mellem et personligt medlemskab, et digitalt ungdomsmedlemsskab og et husstandsmedlemskab.

Meld dig ind via SygKlister

Ret dine medlemsoplysninger

Er du medlem og vil ændre dine oplysninger - fx mail og adresse - kan du gøre det ved at logge dig ind

Brug for hjælp - klip her

Nyhedsbrevet CYKLISTERFår du nyhedsbrevet?