Medlemsservice

Det skal gå som smurt, når du er medlem af Cyklistforbundet. Se hvordan du kan ændre din (mail) adresse, tilmelde dit kontingent til PBS, til- eller framelde nyhedsbreve, finde dine medlemsfordele og dit medlemsnummer.

Til- og afmeld nyhedsbreve

Vil du tilmelde dig et af vores nyhedsbreve - gør det via Cyklistforbundet.dk/nyhedsbrev. Vil du afmelde dig et nyhedsbrev - gør det via det afmelder-link, som du finder nederst i selve nyhedsbrevet.

Opdatér din (mail)adresse

Du kan opdatere dine oplysninger, når du er logget ind på medlemssiden. Så du er sikker på, at du får medlemsmagasinet CYKLISTER også, når du flytter.
Gå til log in

Dit medlemsnummer

Nummeret står i velkomstbrevet, på dit medlemskort og bag på dit medlemsblad CYKLISTER. Du kan også se det, hvis du logger ind på din medlemsside.

Juridisk bistand ved en cykelulykke

Som medlem kan du få fem timers gratis bistand hos Cyklistforbundets advokat, hvis du som cyklist er ude for en trafikulykke.
Sådan kan du få juridisk bistand

Tilmeld dit kontinent til PBS

Gør det nemt for dig selv - tilmeld kontingentet til Cyklistforbundet til automatisk betalingsservice.
Tilmeld til PBS

Find mine medlemsfordele

Som medlem af Cyklistforbundet har du adgang til en række medlemsfordele.
Se alle medlemsfordele

Melde dig ud

Vi vil være kede af at sige farvel. Men vi har en formular, som du kan udfylde. Så melder vi dig ud.
Meld mig ud

Kontakt os

Find info om sekretariatet, medarbejdere, afdelingerne og annoncering i CYKLISTER.

Sådan kontakter du os

Få nyhedsbrevet

Hold dig opdateret på cykelområdet med vores månedlige nyhedsbrev.

Tilmeld dig her

Medlemsfordele

Som medlem af Cyklistforbundet får du rabatter, indflydelse, medlemsmagasin og juridisk bistand ved en cykelulykke.

Se alle medlemsfordele