Din støtte gør forskellen

– for infrastrukturen og fremtidens cyklister

Danmark har brug for flere cyklister, og danske cyklister har brug for bedre cykelforhold. Det arbejder vi for.

Via bankoverførsel

Brug reg.nr. 3001 og kontonr. 0012725914, hvis du vil overføre dit støttebeløb via bankoverførsel.

Skattefradrag

Når du støtter Cyklistforbundet med en økonomisk gave, kan du få trukket beløbet fra i skat. I 2022 kan du få fradrag for økonomiske gaver op til 17.700 kr. Læs mere på Cyklistforbundet.dk/skat.

Støtter du med 200 kr. eller over, er du med til at fastholde Skats godkendelse af Cyklistforbundet som velgørende organisation: Læs mere.

Tak for din støtte

Størstedelen af Cyklistforbundet’s indtægter er fonds- og puljebevillinger. Her er pengene øremærkede til specifikke projekter og kampagner - for eksempel Vi kan Cykle! og Alle Børn Cykler, hvor over 100.000 børn cykler med år efter år. Det er en vigtig indsats.

Med din støtte er du med til at sikre en anden og lige så vigtig indsats: Du støtter vores politiske arbejde for flere og bedre cykelstier i hele Danmark, for at børn kan cykle sikkert til skole, og for at cyklisters behov bliver taget lige så seriøst som bilister. Og du støtter arbejdet for, at cyklen bliver brugt som løftestang til en sund, grøn og bæredygtig verden.

Sådan kan du også støtte

Giv et medlemskab i gave

Giv en anderledes gave: Glæd en, du holder af, med et medlemskab af Cyklistforbundet. Så gør du også en forskel for cykelsagen.

Støt cykelsagen

Testamentariske gaver og arv

Hvis du betænker Cyklistforbundet i dit testamente, lever dit livssyn videre, og din stemme bliver hørt længe, efter at du er væk. Cyklistforbundet dækker op til 6.000 kr. til oprettelse af testamente hos advokat.

Meld dig ind

Danmark har brug for flere cyklister, og danske cyklister har brug for bedre cykelforhold. Giv cykelsagen en stærkere stemme.

Vælg et medlemskab

Bliv firmamedlem

Bliv en del af cykelsagen - hverdagens cykelture giver færre sygedage hos medarbejderne, færre biler på vejene og en mere klimavenlig verden.

Mere om firmamedlemskab

Brug os

Bliv samarbejdspartner

Som privat eller kommunal samarbejdspartner bliver I en del af den sunde og klimavenlige cykelsag.

Det vil jeg vide mere om

På cykel mod en bedre verden

Vi arbejder for at gøre cyklen til det oplagte og trygge valg i hverdagen for alle. Vi arbejder for at skabe en sundere og mere bæredygtig verden med cyklen som løftestang.

Læs Cyklistforbundets manifest

Læs også

Til forældre

Du kan gøre meget for at hjælpe dit barn godt i gang med at cykle. Vi har samlet vores bedste råd til cykeltræning, guides og cykellege.

Gå til forældrehjørnet

Medlemsfordele

Som medlem af Cyklistforbundet får du rabatter, indflydelse, medlemsmagasin og juridisk bistand ved en cykelulykke.

Se alle medlemsfordele

Gode cyklistguides

Gør din cykel forårs- og vinterklar. Tjekliste til køb af elcykel. Lær dit barn at cykle. Sæt hjelmen rigtigt. Og meget mere. Vi har guiden.

Se alle vores guides