Få rådgivning om cykelfremme målrettet jeres virksomhed og jeres behov

I Cyklistforbundet har vi mange års erfaring med at rådgive og støtte virksomheder og arbejdspladser, der ønsker mere sund transport, mere stærk mobilitet og mere grøn omstilling.

Vi tilbyder individuel rådgivning, inspiration og sparring for virksomheder og offentlige institutioner. Med udgangspunkt i jeres behov støtter vi jer i arbejdet med at gøre det nemt og attraktivt for medarbejderne at vælge cyklen til og fra arbejde – og vi hjælper jer med at afklare, om ladcykler eller almindelige cykler kan spille en (større) rolle i jeres opgaveløsning.

Vi tilrettelægger rådgivningen på baggrund af en uforpligtende inspirationssamtale og med udgangspunkt i arbejdspladsens konkrete rammer, behov og potentialer.

Følgende elementer kan indgå i rådgivningen:

• Transportvaneundersøgelse

• Rådgivning om fysiske faciliteter

• Certificering som CFE 2030 Cykelvenlig Arbejdsplads

• Deltagelse i den årlige motionskampagne Vi Cykler Til Arbejde

• Rådgivning om kommunikation og forankring i organisationen

• Rådgivning om valg af løsninger og udbydere

Kontakt og pristilbud

For yderligere information eller et pristilbud beder vi dig kontakte vores virksomhedskonsulent Trine Stig Mikkelsen på trine@cyklistforbundet.dk eller telefon 4070 8358.

Cyklistforbundets tilbud til virksomheder

I Cyklistforbundet har vi mange års erfaring med at støtte virksomheder og offentlige arbejdspladser, der ønsker mere sund transport, mere effektiv mobilitet og mere grøn omstilling. Vi tilbyder bl.a. Cykelvenlig Arbejdsplads CFE 2030-certificering, vejledning i at inddrage cyklen i CSRD-rapporteringen og motionskampagnen VI CYKLER TIL ARBEJDE.

Undersøg potentialet for mere cykling blandt medarbejderne

Sæt fokus på mobilitet og sund transport med en undersøgelse af medarbejdernes transportvaner. Undersøgelsens viden og data hjælper jer med at flytte medarbejdere fra bil til cykel.

Sæt skub i et sundt fællesskab med VI CYKLER TIL ARBEJDE

Cyklistforbundets forårskampagne har fået tusindvis af kollegaer op på cyklerne siden 1997. VI CYKLER TIL ARBEJDE kører hvert år i hele maj, og spreder cykelglæde og fællesskab på arbejdspladser i hele Danmark.

Læs mere på vcta.dk