Samsø er med sin varierede natur, korte afstande og brede cykelstier perfekt til cykelture for hele familien.

Alle Børn Cykler:

Vind en uges cykelferie på Samsø

Måske bliver det dig og din familie, der vinder skøn cykelferie for hele familien på den skønne ø midt i Kattegat.

Hvert år cykler over 100.000 skoleelever med i Cyklistforbundets børnemotionskampagne 'Alle Børn Cykler' og dyster over to uger i september om flest dage på cyklen. I år vil vi have forældrene med. Derfor sætter vi særlig fokus på familiecykling og trækker lod om en dejlig cykelferie for hele familien på Samsø til en samlet værdi af ca. 10.000 kroner.

Konkurrencen sluttede den 20. september. Tak til alle jer, der deltog. Vinderen findes ved lodtrækning og får direkte besked den 30. september.

Tilmeld dig nyhedsbrevet 'Børn Cykler'

Cyklistforbundets nyhedsbrev 'Børn Cykler' udkommer 3-4 gange om året med inspiration til dig, der som forælder, bedsteforælder eller fagperson vil hjælpe børn til cykeloplevelser og et godt og trafiksikkert cykelliv.

Tilmeld dig nyhedsbrevet her

Alle Børn Cykler 2020 præsenteres i samarbejde med Novo Nordisk og Jyske Bank

Familieguiden

Hent Alle Børn Cyklers helt særlige guide til dig og din familie. Så kan I sammen sætte kurs mod sjove cykeloplevelser for hele familien.

Hent familieguiden her

Alle Børn Cykler

Cyklistforbundet står bag børnemotionskampagnen, hvor skoleklasser fra hele landet dyster om flest dage på cyklen.

Gå til Alle Børn Cykler 2020

Novo Nordisk

At cykle i hverdagen er godt for dit barns sundhed og trivsel. Novo Nordisk støtter børnekampagnen Alle Børn Cykler.

Gå til Novonordisk.dk

Jyske Bank

At cykle i hverdagen er godt for dit barns sundhed og trivsel. Jyske Bank støtter børnekampagnen Alle Børn Cykler.

Gå til Jyskebank.dk
Børn cykler, når voksne giver dem muligheden. At kunne cykle giver frihed, glæde og oplevelser for både børn og voksne.

Bliver benene trætte på cykelturen, er der altid kort vej til en forfriskning i en af Samsøs mange og hyggelige landsbyer. Foto: Visit Samsø