Cykelvenlige Arbejdspladser

Rambøll, Rigshospitalet og Arriva er blandt de virksomheder, der er certificeret som Cykelvenlig Arbejdsplads. Se den fulde liste her.

Følgende er certificeret med guld

DR Byen, Emil Holms Kanal | Rambøll, Ørestaden| Herlev og Gentofte Hospital, Herlev Ringvej | Herlev og Gentofte Hospital, Kildegaardsvej | Agilent Technologies, Glostrup |

Følgende er certificeret med sølv

Rigshospitalet, Blegdamsvej | Rigshospitalet, Glostrup | Regionsgården, Hillerød | Center for It, Medico og Telefoni | Hvidovre Hospital | Amager Hospital | Bispebjerg Hospital | Frederiksberg Hospital | DuPont Nutrition Technologie | Dansk Industri, Rådhuspladsen | Vejdirektoratet, Aalborg | Vejdirektoratet, Fløng | Cyklistforbundets Sekretariat, Rømersgade |

Følgende er certificeret med bronze

Region Hovedstadens Apotek | Bornholms Hospital | Nordsjællands Hospital, Hillerød | Fredensborg Kommune, Rådhuset | Københavns Kommune, Teknik- og miljøforvaltningen, Njalsgade | Københavns Kommune, Teknik- og miljøforvaltningen, Islands Brygge | MAN Diesel & Turbo, Teglholmsgade 35 | MAN Diesel & Turbo, Teglholmsgade 41 | Vejdirektoratet, Havnegade | Vejdiraktoratet, Næstved | Vejdiraktoratet, Trafiktårnet | Arriva, Denmark, Kastrup |

Hvordan foregår det?

Se skridt for skridt, hvordan en certificering som Cykelvenlig Arbejdsplads foregår, og hvad det kræver af jer.

Hvad kræver det?

En certificering kræver point i fire kategorier: Cykelparkering, medarbejderfacililteter, cykelservice og kommunikation.

Hvem er certificerede?

Cyklistforbundet har certificeret en række forskellige virksomheder. Se oversigt over certificerede virksomheder.