Cykelvenlige Arbejdspladser

Rambøll, Rigshospitalet og Arriva er blandt de virksomheder, der er certificeret som Cykelvenlig Arbejdsplads. Se den fulde liste her.

Følgende er certificeret med guld

GripGrab | KAB | Gubra | DR Byen | Rambøll, Ørestaden | Herlev Hospital | Gentofte Hospital | Agilent Technologies, Glostrup | Roskilde Kommune Rådhus

Følgende er certificeret med sølv

Høje-Taastrup Kommune Rådhus | Cycle Service Nordic | Københavns Lufthavn | Aarhus Universitetshospital | Ledernes Hovedorganisation | LUNAR, Bredgade | Rigshospitalet, Blegdamsvej | Rigshospitalet, Glostrup | Regionsgården, Hillerød | Center for It, Medico og Telefoni | Hvidovre Hospital | Amager Hospital | Bispebjerg Hospital | Frederiksberg Hospital | DuPont Nutrition Technologies | Dansk Industri, Rådhuspladsen | Vejdirektoratet, Aalborg | Vejdirektoratet, Fløng | Cyklistforbundets Sekretariat, Rømersgade | Frederiksberg Rådhus | Hvidovre Rådhus | Fredensborg Rådhus | Promovec |

Følgende er certificeret med bronze

Coloplast | Asfaltindustrien | Region Hovedstadens Apotek | Bornholms Hospital | Nordsjællands Hospital, Hillerød | Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen, Njalsgade og Islands Brygge | MAN Diesel & Turbo, Teglholmsgade 35 og Teglholmsgade 41 | Vejdirektoratet, Næstved | Vejdirektoratet, Trafiktårnet | Arriva Denmark, Kastrup | Unilever, Ørestaden |

Hvordan foregår det?

Se skridt for skridt, hvordan en certificering som Cykelvenlig Arbejdsplads foregår, og hvad det kræver af jer.

Hvad kræver det?

En certificering kræver point i fire kategorier: Cykelparkering, medarbejderfacililteter, cykelservice og kommunikation.

Hvem er certificerede?

Cyklistforbundet har certificeret en række forskellige virksomheder. Se oversigt over certificerede virksomheder.