Lige nu til dig, der har deltaget i VI CYKLER TIL ARBEJDE 2020

1/2 pris på et års medlemskab af Cyklistforbundet

Vi håber, at du har haft en skøn september. Vi håber også, at du på din vej kan nyde godt af gode og trygge cykelforhold. Desværre er det ikke alle cyklister, der kan det.

I Cyklistforbundet mener vi, at det skal være nemt, attraktivt og sikkert at være cyklist. Derfor kæmper vi for flere og bedre cykelstier, bedre cykelparkering ved offentlig transport og for at gøre cyklen til et trygt og sikkert transportvalg både i og uden for byerne. Vi kæmper for at skabe en grønnere, sundere og mere bæredygtig verden med cyklen som løftestang.

Ja, jeg vil melde mig ind.

Støt arbejdet for cykelsagen – du kan hele oktober melde dig ind i Cyklistforbundet for halv pris for det første år.

Du får blandt andet:

• Op til 20% rabat på cykeludstyr, ferier og meget mere hos vores samarbejdspartnere

• Medlemsmagasinet CYKLISTER

• Indflydelse på cykelsagen

• Gratis juridisk bistand

• Se alle dine medlemsfordele

Meld dig ind her:

Email findes allerede i vores system - måske er du allerede medlem?
Vi har tekniske problemer, prøv igen senere.
Vi sender dig videre til betaling

Vi beder om dit fødselsår for at kunne se, om du er berettiget til rabat på dit medlemskab.

Tilbuddet gælder ikke eksisterende abonnenter eller nogen, der har været abonnenter inden for de seneste 12 måneder.

Er du ikke helt klar til at melde dig ind?

Få en smag på hvad vi tilbyder og hvad vi arbejder for - Tilmeld dig et af vores nyhedsbreve:

Nyhedsbrevet Cyklister med guides og tilbud til livet som cyklist samt nyt fra vores arbejde med cykelsagen. Udkommer ca. en gang månedligt. Tilmeld dig her

Nyhedsbrevet Børn Cykler med inspiration til dig, der som forælder eller fagperson vil hjælpe børn til gode cykeloplevelser og et godt og trafiksikkert cykelliv. Udkommer ca. en gang i kvartalet. Tilmeld dig via dette link

Gør cyklen vinterklar

Gør cyklen vinterklar med fem nemme tip og brug vores råd til at undgå kolde hænder. Så er du godt cyklende i sne, slud og is.

Se guiden

Den store lygte-guide

Hvor langt skal dine cykellygter lyse, og hvornår skal de tændes? Bliv klogere på lovens krav til lys, lygter og reflekser og pas på dig selv i trafikken.

Se guide til lys og reflekser

Det arbejder vi for

Vi arbejder for at gøre cyklen til det oplagte og trygge valg i hverdagen og for at skabe en sund og bæredygtig verden med cyklen som løftestang.

Det arbejder vi for