Udbyderkatalog

Firmacykler og leasing-løsninger, levering på cykel, cykelservice, ladcykelproducenter, cykelinventar og rådgivning - der findes mange gode løsninger i dag.

Cyklistforbundet har inviteret udbydere og producenter af cykelløsninger til virksomheder til selv at præsentere deres tilbud. Udbydere og tiltag, som vises i udbyderkataloget, er ikke anbefalet eller yderligere undersøgt af Cyklistforbundet.

Cykel- og byrumsinventar og rådgivning

Ladcykelproducenter og udbydere

Levering på cykel

Cykelservice

Firmacykler og leasing-løsninger

Gå til oversigten

Skal din virksomhed med i udbyderkataloget?

Hvis du sender information om din virksomhed og link til relevant hjemmeside til os, så undersøger vi, om tiltaget falder inden for oversigtens formål.

Send information og link til post@cyklistforbundet.dk

Læs også

Bliv certificeret som Cykelvenlig Arbejdsplads CFE 2030

Cykelvenlig Arbejdsplads CFE 2030 er en certificering efter europæiske standard tilpasset danske virksomheder og større offentlige arbejdspladser. Den hjælper jer med at arbejde systematisk og målbart med transport og mobilitet, så I kan gøre arbejdspladsen mere attraktiv for nuværende og potentielle medarbejdere, leverandører og kunder.

Se de cykelvenlige arbejdspladser

Cyklistforbundet har certificeret en lang række forskellige offentlige og private arbejdspladser med guld, sølv eller bronze.

Se den fulde liste

Inkluder medarbejdercykling i jeres CSRD-rapportering

Cyklistforbundets vejledning viser, hvordan I som virksomhed kan rapportere på medarbejdertransporten i overensstemmelse med kravene i det nye CSRD-direktiv - og hvordan I med enkle initiativer kan fremme cykling og nedbringe virksomhedens CO2-aftryk.