STORE CYKELDAG

for familien - til Kroppedal museum

SØNDAG d. 14-06-2020 kl. 10-12.30

Familiecykeltur rundt i Høje Taastrup, arrangeret af Cyklistforbundet Vestegnsafdeling og Miljø- og Energicentret med støtte fra HTK.

Mødested: Miljø- og Energicentret, Høje Taastrup Boulevard 54, 2630 Taastrup

Byrådsmedlem, og med i Fritid- og Kulturudvalget, Majbrit Hartvig, sætter skub i dette års tur, som går til Kroppedal museum og den nye Vikingebro. I år er der fokus på familier med børn og andre cyklister, der vil nyde en stille og rolig familietur. Turen vil være langsom og meget børnevenlig, hvor vi venter på hinanden, og giver mulighed for en kort pause ved Ole Rømer museet.

Det er gratis at deltage og ingen bindende tilmelding, men send gerne en mail, så vi ved nogenlunde antal deltagere.

Vi håber på at se rigtig mange børnefamilier og andre cykelentusiaster på dagen, som traditionen tro afsluttes med hotdogs i Miljø- og Energicentret ved turens afslutning.

Turlængde:

20 til 25 km + Husk drikkedunk

Arrangør

Christina Saadbye Cyklistforbundet christina.saadbye@gmail.com, tlf. 42343764 og MEC Tina Faber, 43304200, tina@mec-ht.dk,

Hastighed:

10 – 15 km/t