Foto: Mikkel Østergaard

1922

Meld dig ind i Cyklistforbundet

At kunne cykle giver frihed, glæde og oplevelser. Vi arbejder for at gøre cyklen til det oplagte og trygge valg i hverdagen og for at skabe en sundere og mere bæredygtig verden med cyklen som løftestang. Vil du også et cykelvenligt samfund? Find det medlemsskab, der passer bedst til dig, og meld dig ind hos os.

Almindeligt medlemskab

- for dig personligt

Pris: 350 kr. om året

Hustandsmedlemskab

- for hele din hustand uanset, hvor mange I er

Pris: 500 kr. pr. år

Digitalt ungdomsmedlemskab

- for dig, der er 18-35 år*

Pris: 200 kr. om året

Ja tak, meld mig ind i Cyklistforbundet!

*medlemskabet er digitalt - dvs. du modtager medlemsbladet direkte i din mailboks fire gange om året.

OBS! Dette medlemskab fås også som et husstandsmedlemskab. Kontakt sekretariatet for at høre mere.

Seniormedlemskab

- for dig, der er pensionist

Pris: 200 kr. om året

OBS! Pensionistmedlemskabet kan også være et husstandsmedlemskab. Det koster 350 kr. om året. Kontakt sekretariatet for at høre mere.

SygKlister

SygKlister er Cyklistforbundets ungdomsafdeling - som dog ikke hænger sig synderligt i alder. Alle, der er enige i, at cyklen er så meget mere end et transportmiddel, er velkomne i SygKlister. Vælg mellem et personligt medlemskab, et digitalt ungdomsmedlemsskab og et husstandsmedlemskab.

Meld dig ind via SygKlister

Gavemedlemskab

- Glæd din mor, bror eller bedste ven med et års medlemskab af Cyklistforbundet.

Pris: 350 kr. - eller 200 kr. for unge og ældre