| Forsiden | Debat og presse | Høringssvar | Ture og billeder | Viden | Om os | Kontakt |

Cyklistforbundet i Randers

Kontakt: Jens Peter Hansen (Lokalformand), mail: kontakt@jenspeterhansen.dk tlf.: 24 48 16 04

Generelt om Landsbyfestival ture - se kort med alle ture her

Med ture på ca. 30 km forventes det, at deltagere er vant til at cykle. Distancen i sig selv bør dog ikke forskrække – der cykles i roligt tempo og med flere stop. Halvvejs vil der være et stop med lækre forfriskninger fra så vidt muligt lokale leverandører.

Vi har bestræbt os på at finde steder, hvor du næppe kommer ret ofte. Derfor - med undtagelse af Gjerlev turen - vil vi cykle en del på grus, græs og jordveje. Cykler med smalle dæk vil ikke være velegnede. Der vil være mærkbare stigninger på nogle ture - du bør enten have godt med lave gear, elmotor eller stærke ben.

To deltagere kan låne en spritny Principia Evade E2 til turen. Medlemmer af Cyklistforbundet har fortrinsret til dette tilbud. Du kan på aftenen tegne medlemskab af Cyklistforbundet til en speciel Landsbyfestival 2020 særpris på 150 kr. for et år (normal pris 350 kr.). Læs om fordele ved medlemskab af Cyklistforbundet.

Cyklistforbundets afdeling i Randers arbejder for at få flere til at cykle mere - til gavn for den enkelte og til gavn for samfundet. Bliv medlem og deltag i arbejdet.

Nyt på siden

Generalforsamling 2020

Kommentar til Miljø- og teknikudvalget, 8. marts 2020

Debat indlæg, 26. januar 2020