Lige nu

Hvad sker der på cykelområdet - hvad har Cyklistforbundet gang i? Få det aktuelle overblik lige her og lige nu.

Gå til seneste artikler

Få nyhedsbrevet

Hold dig opdateret på cykelområdet med vores månedlige nyhedsbrev.

Tilmeld dig her

Magasinet CYKLISTER

Et magasin om det, som cyklister går op i. CYKLISTER udkommer fire gange årligt - hver gang med et aktuelt tema.

Se magasinet

Podcast: Jernhesten

Kan vi cykle os til sundere liv, bedre byer, en grønnere og mere bæredygtig verden? JERNHESTEN er til dig, der vil inspireres til at cykle mere i hverdagen og vil vide, hvad cykling betyder for din sundhed, for klimaet og for miljøet.

Lyt med på Cyklistforbundet.dk/podcast

Vores sociale medier

Følg med i cykelsagen. Du finder os på Facebook, Instagram, Twitter og LinkedIn.

Følg cykelsagen på sociale medier

Frivillighåndbogen

Skal det være nemmere at cykle der, hvor du bor? Med vores håndbog kommer du godt i gang med frivilligt arbejde og med at gøre en forskel.

Se håndbog til frivilligt arbejde

Medlemsfordele

Som medlem af Cyklistforbundet får du rabatter, indflydelse, medlemsmagasin og juridisk bistand ved en cykelulykke.

Se alle medlemsfordele

Til forældre

Du kan gøre meget for at hjælpe dit barn godt i gang med at cykle. Vi har samlet vores bedste råd til cykeltræning, guides og cykellege.

Gå til forældrehjørnet