Cyklistforbundet i disse uger

Kære cyklister, kunder og samarbejdspartnere

Vi holder vores butik Cyklistbutikken 1905 inklusiv værksted i København lukket i de kommende uger. Webshoppen er stadig åben på www.1905.dk.

Vi følger derudover sundhedsmyndighedernes anbefalinger om at aflyse og udskyde alle ikke-nødvendige arrangementer indtil videre.

Arrangementer i de lokale afdelinger

Cyklistforbundets lokale afdelinger er blevet opfordret til at udskyde/aflyse forårets generalforsamlinger. Cyklistforbundets hovedbestyrelse har besluttet, at de siddende bestyrelser er fungerende og beslutningsdygtige, indtil situationen igen tillader større forsamlinger, og generalforsamlingen kan gennemføres. Hovedbestyrelsen opfordrer desuden til, at alle øvrige indendørs arrangementer i regi af Cyklistforbundet aflyses. Kontakt eventuelt din lokale afdeling og/eller afdelingens Facebookside, såfremt afdelingen har en sådan, for nærmere info.

Sekretariatet

Sekretariatets medarbejdere i Rømersgade i København arbejder for en stor dels vedkommende hjemme i de kommende uger, men kan fortsat kontaktes på mail og telefon.

VI CYKLER TIL ARBEJDE

Vi har for få dage siden åbnet for tilmelding til vores store årlige kampagne VI CYKLER TIL ARBEJDE. Den kører vi indtil videre som planlagt i maj. Også her vil vi følge anbefalingerne fra myndighederne og hvis nødvendigt rykke kampagnen til et senere tidspunkt.

landsformand Jette Gotsche og direktør Klaus Bondam