Lær at cykle som voksen

Kom selv i gang med at lære at cykle – eller tilrettelæg et undervisningsforløb for andre. Vi hjælper dig på vej med denne elevbog.

Bogen er en hjælp til at komme godt fra start. Bogen, der er udstyret med gode billeder og illustrationer, viser forskellige øve- og trafiksituationer – fra de indledende balanceøvelser til den afsluttende rutine og sikkerhed i trafikken. Følg bogens 21 trin fra start til slut.

'Lær at cykle som voksen' er en god håndbog for dig, der har lyst til selv at gå i gang - eller gerne vil lære andre voksne at cykle.

Alt om cykling

Ny viden på cykelområdet

Cyklistforbundet gennemfører løbende forskellige undersøgelser, der giver ny viden på cykelområdet.

Se undersøgelser og udgivelser

Støt cykelsagen

Støt cykelsagen - og træk det fra i skat

Støt med et valgfrit beløb. Giv et medlemskab i gave. Betænk cykelsagen i dit testamente. Du kan støtte Cyklistforbundets arbejde for bedre forhold for cyklister på mange måder.

Alt om cykling

Gode cyklistguides

Gør din cykel forårs- og vinterklar. Tjekliste til køb af elcykel. Lær dit barn at cykle. Sæt hjelmen rigtigt. Og meget mere. Vi har guiden.

Se alle vores guides