Bliv samarbejdspartner

Ønsker du og din virksomhed at blive præmiesponsor eller sponsor på en spændende kampagne? Ønsker du og din kommune at blive en del af vores kampagner? Se de forskellige muligheder her.

Vi samarbejder løbende med private virksomheder, kommuner og fonde, der lige som os er optaget af cykelsagen og perspektiverne i cykelsagen.

Bliv privat samarbejdspartner

Der er som privat virksomhed flere måder at støtte cykelsagen på. Det kan være:

• Som præmiesponsor til en af vores kampagner

• Som giver af et større sponsorat

• Som samarbejdspartner på en konkret indsats

• Som samarbejdspartner på medlemsfordele til Cyklistforbundets medlemmer

Sådan gør I: Kontakt os på telefon 33 32 31 21 eller på mail post@cyklistforbundet.dk. Så kobler vi jer sammen med den rigtige person til at vende de forskellige muligheder med.

At cykle giver den enkelte oplevelser, frihed og motion. Når mange cykler, gør det vores verden sundere, grønnere og mere bæredygtig, siger Klaus Bondam, direktør i Cyklistforbundet

Bliv kommunal samarbejdspartner

En lang række kommuner vælger hvert år at blive samarbejdskommune på vores forskellige landsdækkende kampagner, der er rettet mod børn og voksne. At blive kommunal samarbejdspartner giver kommunen nye muligheder for at fremme cykling, styrke børn og voksnes sundhed i egen kommune og højne kommunens bæredygtige profil.

Læs mere om at blive samarbejdskommune

Læs også

Det laver vi

Vi står bag kampagner og indsatser, som får flere til at cykle og gør det mere sikkert at cykle.

Det laver vi

Bliv firmamedlem

Bliv en del af cykelsagen - hverdagens cykelture giver færre sygedage hos medarbejderne, færre biler på vejene og en mere klimavenlig verden.

Mere om firmamedlemskab

Støt her og nu

Støt arbejdet for cykelsagen via MobilePay / 818155. Du vælger beløbet. Vi takker for alle bidrag.

Læs om mikro-donationer