Få 10 % rabat hos Bikester

Som medlem af Cyklistforbundet får du 10 % rabat, når du handler på onlineshoppen Bikester.

Er du en stor cykelentusiast eller mangler du blot et par nye cykellygter, så kan du med sikkerhed finde, det du søger blandt Bikesters 400 forskellige mærker. I netbutikken finder du en bred vifte af cykler*, cykeltøj og tilbehør fra de etablerede cykelproducenter, som du nemt og hurtigt kan bestille direkte til din dør. Udover de fysiske produkter på siden, kan du samtidig få cykeltips fra diverse cykeleksperter.

Rabatten gælder også outdoor-udstyr hos søsterbutikken Campz

Sådan får du rabatten

Medlemsrabatten på 10 % gælder på hele sortimentet, med undtagelse af visse brands**.

Klik ind på bikester.dk og vælg dine varer. Send en mail til post@cyklistforbundet.dk og bed om en rabatkode, så trækkes rabatten automatisk fra beløbet.

OBS! Tilbuddet gælder kun for Cyklistforbundets medlemmer. Når du benytter dette medlemstilbud, giver du samtidig samtykke til, at Cyklistforbundet og Bikester udveksler oplysninger for at kunne tjekke dit gyldigheden af dit medlemskab.

*Bemærk at cyklerne ikke har dansk stelnummer
Når du handler hos Bikester, er du importøren og er derfor ansvarlig for at overholde alle importrelaterede love og regulationer i Danmark. Dette indbefatter også, at du er ansvarlig for at få et dansk stelnummer på den købte cykel, hvis dette ønskes.

Der er ikke et dansk stelnummer på cykler købt hos Bikester. I stedet står der skrevet et unikt serienummer ind i stellet fra producenten, som godkendes af de fleste forsikringsselskaber. Det kan derfor være en god idé at kontakte dit forsikringsselskab for at høre om de vil acceptere nummeret i forbindelse med en eventuel erstatsningssag. Du kan også få lavet et dansk stelnummer hos din lokale politistation og derefter bede en fysisk forhandler om at præge dette nummer i din cykel.

**Rabatten gælder ikke følgende brands
ABUS, Assos, Bern, Busch + Müller, Cannondale, Castelli, Cervelo, Conway, Cube, Endura, FOCUS, Fox, Garmin, Ghost, Giant, HAIBIKE, Kalkhoff, Liv, RFR, SCHWALBE, S'cool, Santa Cruz, Sportful, Trek Bikes, Tubus.
OBS! Der gives ikke rabat på elcykler

Flere medlemsfordele

Happydays

Få rabat på din kør-selv-ferie med Happydays, hvor du bestemmer tempoet, og helt selv sammensætter dine oplevelser. Vælg mellem en lang række ferietyper og rejsemål i hele Europa.

Læs mere om rabatten

NOVASOL og Dansommer

Skal din næste ferie være en sommerhustur ved Vesterhavet eller en feriebolig i Frankrig? Hos NOVASOL og Dansommer får du 10 % rabat ved leje af sommerhuse i Europa.

Læs mere om rabatten