Få en times gratis kørsel hos GreenMobility

Lej en elektrisk bybil direkte fra gaden, når du i din hverdag får behov for en bil: Når du skal på arbejde, skal handle ind, det regner, cyklen er punkteret, du vil på weekendtur, ferie ... eller bare har brug for en bil. Som medlem af Cyklistforbundet får du en times gratis kørsel hos Danmarks grønne delebilstjeneste, GreenMobility.

• Med GreenMobility har du adgang til +500 elbiler og elvarevogne i København og Aarhus.

GreenMobilitys app er din nøgle til elbilerne, der står klar til dig rundt omkring i gaderne. I appen finder du en ledig elbil i nærheden, booker den og låser op - og så er du klar til at køre. Når du lejer bil hos GreenMobility, skal du ikke bekymre dig om strøm, forsikring og vedligehold. Det betaler GreenMobility for. Læs mere på greenmobility.dk.

Som medlem af Cyklistforbundet får du 1 times gratis kørsel med GreenMobility. Tilbuddet indeholder:

• Gratis oprettelse i appen

• 60 gratis køreminutter (værdi: 300 kr.)

• Minutterne kan splittes op over flere køreture og udløber to måneder efter indtastning i GreenMobility appen.

Sådan gør du

1. Download GreenMobility appen gratis via dette link

2. Opret en gratis bruger i appen

3. Indtast kampagnekoden Cyklist60 under oprettelsen

4. Book en elbil i appen og kør

Tilbuddet gælder kun for medlemmer af Cyklistforbundet. Når du benytter kampagnekoden, giver du samtykke til, at Cyklistforbundet og GreenMobility udveksler oplysninger for at tjekke dit medlemskab af Cyklistforbundet.

Flere medlemsfordele

Kør selv-ferie med Happydays

Få rabat på din kør selv-ferie. Her bestemmer du selv tempoet og sammensætter selv dine oplevelser. Vælg mellem forskellige ferietyper og rejsemål i hele Europa.

Fårup Skovhus - det lille hotel i skoven

Du får 20% rabat, når du booker ophold på det hyggelige hotel centralt i Vensyssel med skønne cykelruter til Vesterhavet og ind i landet.

Ecykelhjelm.dk

Cykelkurve, cykelhjelme, cykelstole, løbecykler til børn, reservedele, tasker, plejemidler, elcykler og meget mere. Få 10% på stort set alt til dit cykelliv på Ecykelhjelm.dk.

Stærke medlemsfordele

Som medlem af Cyklistforbundet får du op til 20% rabat på cykler, udstyr, cykelleje, friluftsudstyr, delebiler, sommerhuse m.m. hos vores samarbejdspartnere.

Se alle rabatter