LetsGo delebiler

Rabat hos LetsGo delebiler

Særtilbud lige nu:

Få gratis indmeldelse hos LetsGo og prøv LetsGo Standard-medlemskab gratis i 3 måneder.
I januar, februar og marts 2020 betaler du kun for brug af LetsGo bilerne til priser for Standard-medlemskab. Spar op til 1.433 kr.

Tilbuddet gælder for medlemmer af Cyklistforbundet frem til 31. marts 2020
Læs mere om tilbuddet her

Hvad er LetsGo delebiler?

LetsGo Delebiler er en delebilsordning, hvor du som medlem kan reservere mere end 200 biler fordelt i København, Aarhus og Odense lige når du har brug for det. Vi har syv forskellige typer biler tilgængelig. Alt fra micro- og elbiler til stationcars og kassevogne.

Delebilerne har faste holdepladser, der sørger for, at du ved præcis hvor og hvornår du kan afhente en reserveret bil. Du vil kunne se bilernes placering og tilgængelighed i vores online bookingsystem. Når det er tid til at aflevere bilen, skal den leveres tilbage til den samme parkeringsplads, som den blev afhentet. Derved sikrer vi, at alle vores medlemmer ved hvor og hvornår bilerne kan afhentes i løbet af en given dag.

Prisen for at bruge bilerne afregnes ud fra hvor lang tid, du har reserveret bilen, samt hvor langt du har kørt. Det vil sige, at du ikke skal betale yderligere for benzin, forsikring, parkering, bilservice eller anden vedligeholdelse af bilen. Alt det praktiske administrerer LetsGo. Du får mere konkret at vide om hvordan eksempelvis tankning og parkering fungerer, når du er medlem.

Satserne på timepris og kilometerpris er forskellige og afhænger af dit valgte medlemskab. LetsGo tilbyder tre typer medlemskaber, hvoraf du som medlem af Cyklistforbundet kan få tilbud på to af dem.

Tilbud til medlemmer af Cyklistforbundet

Til dig, der kører en gang imellem – medlemskab med kontingent:

• Medlemsprisen er 96 kr./måned plus den obligatoriske selvrisikoforsikring på 50 kr./måned.

• Normalprisen for dette medlemskab er 270 kr./måned.

• Næstbilligste time- og kilometerpris.

• Reservation af biler i timerne mellem 20 og 06 er gratis.

• Reservationsgebyret er 10 kr.

Læs mere om medlemskab med kontingent

Til dig, der kører ofte og langt – medlemskab med kontingent+:

• Medlemsprisen er 320 kr./måned plus den obligatoriske selvrisikoforsikring på 70 kr./måned.

• Normalprisen for dette medlemskab er 490 kr./måned.

• Billigste time- og kilometerpris.

• Reservation af biler i timerne mellem 20 og 06 er gratis.

• Der er intet reservationsgebyr.

Læs mere om medlemskab med kontingent+

Medlemskab uden kontingent:
Du har også mulighed for at vælge et medlemskab uden kontingent, men her er der ikke et særligt tilbud for Cyklistforbundets medlemmer. Dette medlemskab er beregnet til dem, som kun sjældent har behov for bil.

Læs mere om medlemskab uden kontingent

Sådan får du rabatten

Når du melder dig ind i delebilsordningen, skal du oplyse denne kampagnekode: letsgocyklist

Tilmeld dig

Tilbuddet er kun gældende for medlemmer af Cyklistforbundet. Når du benytter kampagnekoden, giver du samtykke til at Cyklistforbundet og LetsGo udveksler oplysninger for at tjekke dit medlemskab af Cyklistforbundet.

OBS! Hvis du allerede er tilmeldt delebilordningen, kan du konvertere dit medlemskab hos LetsGo og få glæde af medlemsrabatten på den månedlige ydelse fremadrettet. Du skal bare sende os en e-mail på letsgo@letsgo.dk.

Delebil til erhverv?
Ønsker du at bruge delebiler i en erhvervsmæssig sammenhæng er det muligt at lave en erhvervsaftale, såfremt du har et CVR nr. Hør mere om fordelene og få et favorabelt tilbud ved at kontakte salgschef Michael Regius på mr@letsgo.dk.

Har du yderligere spørgsmål om tilbuddet eller vores delebilsordning er du velkommen til at kontakte os enten på telefon 35 35 14 11 eller sende os en e-mail på letsgo@letsgo.dk

Sådan er det at have delebil som cyklist

Selvom man foretrækker cyklen, så kan der opstå situationer, hvor en bil kan være nødvendig. Det er også en af grundene til at Sisse Seerup Varming, der er medlem af både Cyklistforbundet og LetsGo, mener, at delebilsordningen er en rigtig god løsning;

- Jeg bor og arbejder i København, så i hverdagen har jeg cykelafstand til alt. Derfor giver det ikke mening for mig at have min egen bil. Men jeg synes, det er dejligt at have fri adgang til en bil, eksempelvis hvis jeg skal på en længere tur, skal i IKEA, eller da jeg skulle flytte og havde brug for en kassevogn.

- Jeg kan godt lide de kollektive og miljømæssige tanker bag en delebilsordning. Jeg valgte bl.a. LetsGo, fordi de var lidt billigere, og så er det jo dejligt, at der er rabat for medlemmer i Cyklistforbundet, siger Sisse Seerup Varming.

Et andet medlem af Cyklistforbundet - Karsten Zacher Nielsen - har også stor glæde af delebilsordningen, som både er en fordel for hans økonomi og for miljøet, forklarer han:

- Vores valg om at blive delebilister skyldes mest miljømæssige overvejelser, og så er delebilerne relativt nemme at komme til, hvis der opstår et behov, hvor cykel og offentlig transport ikke er en oplagt mulighed. I forhold til selv at have en bil sparer jeg helt klart penge, fordi mit kørselsbehov ikke er så stort.

Flere medlemsfordele

CAMPZ

Når du handler hos CAMPZ, får du som medlem af Cyklistforbundet 10% på din bestilling. Hos CAMPZ finder du et bredt udvalg på outdoor-beklædning og -udstyr til dit næste eventyr.

Kør selv-ferie med Happydays

Få rabat på din kør selv-ferie. Her bestemmer du selv tempoet og sammensætter selv dine oplevelser. Vælg mellem forskellige ferietyper og rejsemål i hele Europa.

Copenhagen Bicycles

Vil du på din ferie i København cykle rundt i byen? Eller skal du som københavner bruge en cykel med børnesæde eller en ladcykel? Få 15% rabat på cykelleje hos Copenhagen Bicycles.