Rabat på sommerhuse i Europa

Lyse nætter, fuglefløjt og grill på terrassen bringer et smil frem hos de fleste, for sommerhustilværelsen i Danmark er noget helt særligt. En sommerhusferie i Danmark er den ultimative afslapnings ferie i familie eller venners lag. Det er trygt, nemt og bekvemt, og lidt som ferie i de ”gode gamle dage”.

Er du medlem af Cyklistforbundet, får du 10 % i rabat ved leje af sommerhuse gennem NOVASOL og Dansommer. Tager i cyklerne med, kan i gå på opdagelse i helt nye omgivelser.

Har du udelængsel, bringer rabatten dig også over landegrænser. Du får 10 % på leje af sommerhuse i 27 andre lande i Europa.

Rabatten gælder hele året. Til gengæld kan den ikke kombineres med andre tilbud og rabatter - og gælder i øvrigt kun nye bookinger.

Om sommerhusene

Du kan vælge mellem 50.000 skønne sommerhuse og ferieboliger i 28 lande og i alle prisklasser.

NOVASOL tilbyder:

• Storbyferie i Europa

• Sommerhuse direkte i strandkanten

• Feriehuse med egen pool i bl.a. Spanien, Italien, Frankrig og Kroatien

• Ferieboliger med spændende cykelmuligheder som f. eks. Holland, Mallorca og Italien

Find og book dit NOVASOL-hus her

Dansommer tilbyder:

• Sommerhuse med egen pool

• Sommerhuse overalt i Danmark

• Store Landsteder til jer der er mange

• Sommerhuse med gratis adgang til badeland

Find og book dit dansommer-hus her

Sådan får du rabatten

Bemærk venligst, at rabatten kun gælder nye bookinger.

For at opnå rabat skal du indtaste din rabatkode i bookingøjeblikket. Koden får du ved at sende en mail til post@cyklistforbundet.dk, hvor du oplyser dit medlemsnummer.

Så snart du har valgt en betalingsmetode, får du et link frem med rabatfelt – her skal du taste din rabatkode.

NOVASOL og Dansommer kan ved behov efterprøve medlemskabets gyldighed.

Flere medlemsfordele

CAMPZ

Når du handler hos CAMPZ, får du som medlem af Cyklistforbundet 10% på din bestilling. Hos CAMPZ finder du et bredt udvalg på outdoor-beklædning og -udstyr til dit næste eventyr.

Jaruplund Højskole

Få en lille bid af højskolelivet med et cykelkursus på Jaruplund Højskole. Dit medlemskab hos Cyklistforbundet giver dig 500,- i rabat på en af højskolens korte cykelkurser.

Copenhagen Bicycles

Du får 15% rabat ved leje af cykler hos Copenhagen Bicycles. Du kan vælge mellem et bredt udvalg af størrelser og modeller, som kan lejes lige fra tre timer til tre måneder.