Cyklistforbundet i Hillerød

Lokalafdeling Hillerød

Kontakt: Leni Blensø (Lokalformand), mail: dcfhillerod@gmail.com, tlf.: 30 33 50 93

Målet for bestyrelsen i Cyklistforbundet Hillerød er at gøre Hillerød til en sikker og tryg kommune for cyklister. Vi har jævnligt kontakt med teknisk forvaltning om forskellige problemer og projekter, ligesom vi har kontakt med politikerne i udvalget for Arkitektur, Byplan og Trafik. Vi arbejder for cyklisternes fremkommelighed og for gode veje og cykelstier uden huller i asfalten. Desuden arrangerer vi cykelture i Hillerød og omegn.

Afdelingen siger

Cykelture

Egne cykelture:

• Cykelture arrangeret af Cyklistforbundet i Hillerød

• Turkatalog Hillerød 2019: Klik på dette link

Aktiviteter i andre afdelinger, som vi gerne vil anbefale:

Ønskeliste til Hillerød Kommune

Ønskeliste til Hillerød Kommune 5. marts 2017 - Link til ønskelisten (Findes der en opdateret liste?)

Bestyrelse

Vi holder bestyrelsesmøde én gang om måneden. I ulige måneder er bestyrelsesmøderne åbne for alle medlemmer og afholdes i Frivilligcentret - disse åbne møder annonceres i forvejen på siden. I lige måneder afholdes de privat i bestyrelsen.

Bestyrelsen tilstræber at cykle en årlig tur med medlemmer fra Hillerød Kommune Trafik, Vej og Park, hvor vi viser dem særligt problematiske steder i byen.

Vi afholder forskellige cykelture i forår, sommer og efterår, deriblandt på den landsdækkende ’Store Cykeldag’. Disse ture annonceres i forvejen her på siden.

Lokalformand

Leni Blensø, mail: dcfhillerod@gmail.com, tlf.: 30 33 50 93