Om Cyklistforbundet

Vi arbejder for, at alle kan cykle sikkert og trygt. Vi arbejder for at gøre cyklen til det oplagte og trygge valg i hverdagen og for at skabe en sundere og mere bæredygtig verden med cyklen som løftestang.

Vores organisering: Vi er en demokratisk medlems- og civilsamfundsorganistion med ca. 15.000 medlemmer. Hovedbestyrelsen vælges på det årlige landsmøde. Vi er repræsenteret i det meste af Danmark. Vores sekretariat ligger i København. Læs mere

Vores økonomi: Vi får ca. en tiendedel af vores indtægter via medlemskontingenter. Størstedelen af vores øvrige indtægter er fonds- og puljebevillinger med midler, der er øremærket til specifikke projekter og kampagner. Vi modtager et mindre driftstilskud fra Friluftsrådet og derudover ingen offentlig støtte via for eksempel Finansloven. Derfor gør din opbakning og økonomiske støtte til cykelsagen en kæmpe forskel. Støt vores arbejde for cykelsagen

Kontakt os

Sekretariat - lokalafdelinger - butik - værksted - presse - annoncering i CYKLISTER.

Sådan kontakter du os

Medlemsservice

Hvad skal jeg gøre, når jeg vil ændre min (mail) adresse? Tilmelde mit kontingent til PBS? Bruge mine medlemsfordele?

Få hjælp her

Det laver vi

Vi står bag kampagner og indsatser, som får flere til at cykle, som gør det mere sikkert at cykle.

Det laver vi

Om Cyklistforbundet

Vi er en demokratisk medlemsorganisation med hovedbestyrelse, landsmøde og lokalafdelinger. Bliv klogere på os som organisation.

Klik og læs

De støtter cykelsagen

Når mange cykler, bliver vores verden sundere, grønnere og mere bæredygtig. Vi takker vores samarbejdspartnere for at støtte arbejdet for cykelsagen.

Se vores samarbejdspartnere

Ledige stillinger

Vi slår ledige stillinger op på vores hjemmeside. Her kan du se eventuelt ledige stillinger.

Se ledige stillinger