Gratis juridisk bistand til Cyklistforbundets medlemmer

Advokat Troels Miltoft hjælper Cyklistforbundets medlemmer med juridisk bistand, hvis uheldet er ude på cykel.

Hvis du har været ude for en ulykke på cykel, har du nok at gøre med at komme dig fysisk og psykisk oven på oplevelsen. Det kan være svært også at skulle orientere sig i den juridiske jungle i forhold til for eksempel erstatningsforhold mv.

To timers juridisk bistand

Vi har derfor indgået en aftale med en advokat, som giver medlemmer af Cyklistforbundet to timers juridisk bistand pr. ulykkessag uden udgifter for alle medlemmer. Er der herefter behov for yderligere hjælp, kan du indgå en individuel aftale med advokaten.

Sådan gør du

Har du som medlem behov for at drøfte en ulykkessag med advokaten? Kontakt advokat Troels Miltoft på tm@advohus.dk.

Her kan du bruge aftalen

Aftalen gælder individuelle medlemskaber og hustandsmedlemskaber, men ikke firmamedlemskaber. Der ydes juridisk bistand ved personskade i forbindelse med en ulykke.

Der ydes ikke ikke bistand i forhold til købeloven (hvis du fx har købt en cykel, som ikke lever op til reglerne, hvis der er annonceret med forkerte oplysninger på en cykel, eller hvis en cykelhandler eller producent ikke vil dække skader på cykel eller tilbehør).

Medlemsfordele

Som medlem af Cyklistforbundet får du rabatter, indflydelse, medlemsmagasin og juridisk bistand ved en cykelulykke.

Se alle medlemsfordele

Organisationen

Vi er en demokratisk medlemsorganisation med hovedbestyrelse, landsmøde og lokalafdelinger. Bliv klogere på os som organisation.

Klik og læs

Lov og regler

Kender du færdselsloven for cyklister? Kender du lovkravene for din cykel? Ved du, hvad du må og skal?

Se lov og regler her