Tilmeld dit kontingent til PBS

Gør det nemt for dig selv: Tilmeld dit årlige kontingent til Cyklistforbundet til PBS / automatisk betalingsservice.

Sådan gør du

• Find dit medlemsnummer. Nummeret står i velkomstbrevet, på dit medlemskort og bag på dit medlemsblad Cyklister. Du skal bruge nummeret, når du udfylder tilmeldingsformularen

• Udfyld den online tilmeldingsformular (åbner i nyt vindue). Medlemsnummeret skal stå i feltet 'Kunde-/medlemsnummer'.

Sikkerhed

Dine oplysninger sendes til PBS via en krypteret forbindelse (SSL). Det vil sige, at ingen kan læse eller indsætte oplysninger i de informationer, der udveksles mellem dig og PBS. Dine oplysninger bliver således håndteret fuldt fortroligt. Det er PBS A/S, der står bag Betalingsservice.

Kontakt os

Find info om sekretariatet, medarbejdere, afdelingerne og annoncering i CYKLISTER.

Sådan kontakter du os

Lige nu

Hvad sker der på cykelområdet - hvad har Cyklistforbundet gang i? Få det aktuelle overblik lige her og lige nu.

Gå til seneste artikler

Frivillighåndbogen

Skal det være nemmere at cykle der, hvor du bor? Med vores håndbog kommer du godt i gang med frivilligt arbejde og med at gøre en forskel.

Se håndbog til frivilligt arbejde