Meld dig ud

Vi vil være kede af at sige farvel. Men udfyld formularen herunder, så sørger vi for, at du bliver meldt ud af Cyklistforbundet.

Tak for din støtte til Cyklistforbundets arbejde for cykelsagen. Du er altid velkommen til at melde dig ind igen - eller støtte med et enkeltbeløb her og nu via MobilePay / 818155.

Ja, jeg vil melde mig ud

Find først dit medlemsnummer. Det står på dit medlemskort og på bagsiden af dine eksemplarer af medlemsmagasinet Cyklister

Gode cyklistguides

Gør din cykel forårs- og vinterklar. Tjekliste til køb af elcykel. Lær dit barn at cykle. Sæt hjelmen rigtigt. Og meget mere. Vi har guiden.

Se alle vores guides

Støt cykelsagen - og træk det fra i skat

Støt med et valgfrit beløb. Giv et medlemskab i gave. Betænk cykelsagen i dit testamente. Du kan støtte Cyklistforbundets arbejde for bedre forhold for cyklister på mange måder.

Bliv aktiv i cykelsagen

Gør en forskel. Få indflydelse. Brug frivillighåndbogen. Find en lokal afdeling.

Gå til Frivilligportalen