Her sidder vi med

Cyklistforbundet sidder med i flere organisationer, råd og udvalg nedsat af eksterne samarbejdspartnere.

• Broen for Fremtiden: Vicedirektør Jane Kofod

• Concito: Direktør Kenneth Øhrberg Krag

• Cycling Embassy of Denmark: Landsformand Jens Peter Hansen og direktør Kenneth Øhrberg Krag (Cyklistforbundet har en stemme)

• Cykelrådet: Projektleder Emil Maj Christensen

• Dansk Varefakta Nævn / cykellåse: Medlem af Cyklistforbundet/Ballerup, Målev, Skovlunde, Lars Alexandersen

• Dansk Cykelturisme: Landsformand Jens Peter Hansen

• European Cyclists' Federation: Direktør Kenneth Øhrberg Krag og landsformand Jens Peter Hansen

• Forbrugerrådet TÆNK: Direktør Kenneth Øhrberg Krag

• Foreningen af herberger langs Hærvejen: Medlem af Cyklistforbundet/Viborg, Inger Larsen Ørbæk

• Friluftsrådet: Landsformand Jens Peter Hansen og direktør Kenneth Øhrberg Krag (Cyklistforbundet har to stemmer)

• Færdselssikkerhedskommissionen: Direktør Kenneth Øhrberg Krag

• Højresvingsgruppen under Havarikommissionen for Vejtrafikulykker: Direktør Kenneth Øhrberg Krag

• Innovationsgruppen Digitalt Stelnummer: Lokalformand Cyklistforbundet/Aalborg, Mike Hedlund-White

• Rejsegarantifonden: Medlem af Cyklistforbundet/København, Jens Loft Rasmussen

• Rådet for Bæredygtig Trafik: Medlem af Cyklistforbundet/Lyngby-Tårbæk og Rudersdal, Niels Wellendorf

• Rådet for Sikker Trafik / Forretningsudvalg: Direktør Kenneth Øhrberg Krag

• Vejregelrådet: Medlem af Cyklistforbundet/Gentofte, Roger Christensen

• Passagerpulsens regionale passagerråd:

• Region Hovedstaden: Inger Plum
    • Region Midtjylland: Inger Damgaard
    • Region Syddanmark: Eskil Solvang og Birte Strandby
    • Region Nordjylland: Mike White
    • Region Sjælland: Mogens Rosenquist

Læs også

Brug os

Vi har cykelkampagner for børn og voksne, cykellegekorps, rådgivning og certificeringsordning for virksomheder, partnerprogrammer for kommuner, firmamedlemskaber og meget mere.

Bliv aktiv i cykelsagen

Gør en forskel. Få indflydelse. Brug frivillighåndbogen. Find en lokal afdeling.

Gå til Frivilligportalen

Alt om cykling

Find de gode guides, særlig viden til forældre, lærere, pædagoger og kommuner, lov og regler og ny viden.

Læs alt om cykling