Landsmøde 2021

Delegerede fra Cyklistforbundets afdelinger og hovedbestyrelsen mødtes til landsmøde 30. oktober i Odense, hvor der blev valgt hovedbestyrelse, vedtaget budget og vedtaget arbejdsprogram for det kommende år.

Ved valget til hovedbestyrelsen blev følgende fire bestyrelsesmedlemmer og to suppleanter valgt ind i hovedbestyrelsen:

• Pablo Celis (Aarhus) - nyvalgt
  • Troels Andersen (Odense) - nyvalgt
  • Søren Pedersen(Næstved) - genvalgt
  • Mike Hedlund-White (Aalborg) - genvalgt
  • Janus Boye (Aarhus) - 1. suppleant - nyvalgt
  • Line Ringsholt Jensen (København) - 2. suppleant - nyvalgt

Se hele hovedbestyrelsen
Læs om Årets Cykeldynamo 2021

Arbejdet i hovedbestyrelsen

Hvad indebærer arbejdet som medlem af hovedbestyrelsen - læs det her.

Vedtægter

Retningslinjerne for vores virke, for landsmødet og hovedbestyrelsens arbejde finder du i vedtægter og forretningsordenen.

Hovedbestyrelsen

Se hvem, der sidder i Cyklistforbundets hovedbestyrelse

Kun i fællesskab kan vi gøre cyklen til det trygge og oplagte valg i hverdagen. Kun sammen kan vi skabe en sundere og mere bæredygtig verden.

Lige nu

Hvad sker der på cykelområdet - hvad har Cyklistforbundet gang i? Få det aktuelle overblik lige her og lige nu.

Gå til seneste artikler

Om os

De lokale afdelinger

Vi er repræsenteret over det meste af Danmark med afdelinger og lokale repræsentanter.

Se oversigten

Om os

Landsmøde 2020

Cyklistforbundets medlemmer valgte på landsmødet 31. oktober ny hovedbestyrelse og vedtog budget og arbejdsprogram for det kommende år.

Gå til invitation og tilmelding