Ole Krabbe Olesen

Jeg vil gerne stille op til bestyrelsen den 30. oktober og kan byde ind med følgende:

Uddannelses- og erhvervserfaring
Jeg er cand.merc. og har arbejdet som selvstændig virksomhedskonsulent i 32 år. Jeg har også undervist.

Mine fokusområder og hvilke opgaver kan jeg bidrage med som bestyrelsesmedlem
De 17 Verdensmål; adgang til rekreative områder via sikre cykelstier; sikre cykelstier til skoler og institutioner - det er lokalt, infrastruktur bliver til velfærd!

Aktiv deltagelse i planlægning af sikre cykelstier – se også https://aarhuslokal.dk/lokalprojekter/cykelsti-langs-ajstrup-strandvej

Er initiativtager til cykelstier på hele Bredgade i Malling. Dette arbejde forsætter vi i en gruppe vi kalder Malling 2030 Jeg selv cykler næsten dagligt 20 km gennem skoven ned til Ajstrup Strand – på en citybike med 7 gear.

Hvor ser jeg Cyklistforbundets udvikling om fem år og på længere sigt
Sikre cykelstier med forankring i de enkelte lokalområder.

Se alle kandidaterne

Kandidater til hovedbestyrelsen 2021

Hovedbestyrelsen er Cyklistforbundets øverste myndighed, der bliver valgt på det årlige landsmøde i oktober. Se de opstillede kandidater her.